אחרי שהאשים "בהרג ישו": ג'יימי פוקס התנצל בפני הקהילה היהודית בארה"ב

השחקן פרסם פוסט שבו הביע חרטה על דבריו: "בחירת המילים שלי גרמה לפגיעה ואני מצטער - זו מעולם לא הייתה הכוונה שלי"

ג'יימי פוקס בסרט "הם שיבטו את טיירון". צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

השחקן ג'יימי פוקס (55), המתאושש בחודשים האחרונים מדרמה רפואית שפרטיה המדויקים עדיין נשמרים בסוד, חולל בסוף השבוע סערה ברשת כשהעלה, ואחר כך מחק, פוסט שרבים ראו כאנטישמי.

בפוסט, אותו שיתף גם בסטורי עם 16.7 מיליון עוקביו, העלה פוקס צילום מסך של טקסט באותיות גדולות ומודגשות בו היה כתוב: "הם הרגו את הבחור הזה ישו. מה אתם חושבים שיעשו לכם?", והוסיף את התיוגים "חברים מזויפים" ו"אהבה מזויפת".

למרות שלא התייחס מפורשות ליהודים בפוסט, די היה ברמיזה במילים הטעונות שהעלה כדי לעורר סערה ברשת כשגולשים רבים האשימו את השחקן באנטישמיות.

מי שמצאה את שמה נגרר לסערה בעל כורחה הייתה השחקנית ג'ניפר אניסטון, שבטרם הוסר הפוסט עשתה לו לייק.

ג'ניפר אניסטון, צילום: GettyImages

שעות לאחר פרסומו ולאחר שכנראה ספגה מתקפה בעצמה על הלייק, אניסטון העלתה סטורי זועם לחשבון האינסטגרם שלה בו שיתפה עם 42 מיליון עוקביה צילום מסך של הפוסט מעמוד האינסטגרם A wider Frame (עמוד המסקר חדשות מהעולם היהודי) לצד הכיתוב אנטישמיות וכתבה: "זה מחליא אותי. לא עשיתי לייק לפוסט הזה בכוונה או בטעות (הגולשים ברשת שיצאו להגנתה טוענים כי אניסטון ככל הנראה לא מנהלת לעצמה את החשבון ולכן אם מישהו עשה לייק לפוסט בשמה היה מדובר במישהו מצוות הסושיאל שלה או שמדובר בפוטושופ, ע"ח).

"אני רוצה להבהיר לחבריי ולכל מי שנפגע מהסטורי הזה שהופיע להם בפיד: אני לא תומכת בשום צורה של אנטישמיות ואני לא אתן יד לשנאה בשום צורה, נקודה".

שעות לאחר הסערה שעורר, פוקס העלה אתמול (שבת) פוסט התנצלות לאינסטגרם וכתב: "אני רוצה להתנצל בפני הקהילה היהודית וכל מי שנפגע מהפוסט שלי. אני יודע עכשיו שבחירת המילים שלי גרמה לפגיעה ואני מצטער. זו מעולם לא הייתה הכוונה שלי", כתב והוסיף: "רק כדי להבהיר, נבגדתי בידי חבר מזויף ולזה הייתה כוונתי כשכתבתי 'הם' ולא שום דבר אחר", הסביר את בחירת המילים הלא מוצלחת מצידו. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jamie Foxx (@iamjamiefoxx)

"אני אוהב ומכבד את הקהילה היהודית. מתנצל ממעמקי ליבי מכל מי שנפגע. רק אהבה תמיד. ג'יימי פוקס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר