לאחר 6 שנים: טיילור סוויפט ובן זוגה נפרדו

הזמרת והשחקן ג'ו אלווין הפרידו כוחות לאחר זוגיות שנמשכה יותר מחצי עשור • השניים מיעטו להיראות ביחד בפומבי או לדבר על מערכת היחסים ביניהם בתקשורת, אך זו גלשה למוזיקה של סוויפט - שעליה הם זכו במשותף בפרס הגראמי

טיילור סוויפט (ארכיון), צילום: איי.פי.

חוזרים לשוק הרווקים-רווקות: טיילור סוויפט ובן זוגה, השחקן ג'ו אלווין, נפרדו אחרי יותר מ-6 שנות זוגיות, כך דווח הלילה (ראשון) במגזין הבידור האמריקני Entertainment Tonight.

על פי הדיווח באתר המגזין, מקור המקורב לבני הזוג לשעבר מסר כי הפרידה הייתה הדדית וכי היא "לא הייתה דרמטית. מערכת היחסים שלהם פשוט מיצתה את עצמה, לכן הוא לא נכח באף אחת מההופעות האחרונות שלה" (סוויפט נמצאת בימים אלו במסע הופעות ברחבי ארה"ב, ע"א).

סוויפט בת ה-33 ואלווין בן ה-32 (כוכב הסרט "המועדפת" והסדרה "שיחות עם חברים") החלו לצאת בשנת 2016. לאורך השנים, שמרו השניים על שקט תקשורתי וציבורי בכל הנוגע לזוגיות שלהם, ולא נהגו לדבר עליה או להיראות בפומבי בהזדמנויות רבות. אלווין עצמו הכחיש במספר הזדמנויות כי הם התארסו, התחתנו בחשאי או מתכננים להביא ביחד ילדים. "אני יודע שאנשים רוצים לדעת על הדברים האלו, אבל אני חושב שהצלחנו לשמור על הפרטיות שלנו, וזה חלחל לאנשים", אמר ב-2018 ל"ווג" הבריטי.

סוויפט ואלווין, ב-2019 // צילום: רויטרס

הקשר בין השניים גלש מהפרטי אל המקצועי, כשאלווין כתב ו/או הפיק כמה מהשירים שהופיעו בשלושת אלבומיה האחרונים של הזמרת-יוצרת תחת השם הבדוי וויליאם בוורי, בהם הלהיט "Exile" שסוויפט ביצעה עם בון איבר, שנכתבו בחלקם במהלך סגרי מגפת הקורונה. על חלקו ביצירת השירים באלבום "Folklore" מ-2020, הוא זכה בפרס הגראמי לאלבום השנה. בנאום הזכייה שלה, היא אף הודתה לו אישית: "ג'ו הוא האדם הראשון שאני משמיעה לו כל שיר שאני כותבת. נהניתי מאוד לכתוב איתך שירים במהלך הסגר".

על פי השמועות, סוויפט כתבה את הלהיט "Lavender Haze" מאלבומה האחרון "Midnights" על הזוגיות של השניים.

"ג'ו ואני מאוד אוהבים שירים עצובים. תמיד התחברנו בכל הנוגע למוזיקה", אמרה סוויפט בראיון שהעניקה ב-2020. "זה היה מפתיע שהתחלנו לכתוב ביחד, אבל בדרך מסוימת זה לא היה כך, כי יש לנו את אותו טעם מוזיקלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר