סערת הביקורת נגד כוכבת "וונסדיי" נמשכת

לאחר התבטאויותיו הביקורתיות שהופנו כלפי התנהגותה של ג'נה אורטגה, כוכבת סדרת הלהיט של נטפליקס, על סט הצילומים, המפיק והקולנוען סטיבן דנייט מסביר ומחדד את טענותיו • זאת על רקע תגובות זועמות שקיבל מכיוון מעריציה של אורטגה

ג'נה אורטגה בסדרה "וונסדיי", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

המפיק והקולנוען, שכינה את ג'נה אורטגה "רעילה" וכזו שחושבת שמותר לה הכל - ובכלל זה לרדת לחייהם של הכותבים של הסדרה "וונסדיי" בכיכובה - מבהיר: "לא הובנתי נכון".

ג'נה אורטגה ב"צעקה 6", צילום: יח"צ

אחת הסערות שפוקדות בימים אלה את הוליווד החלה, כזכור, מוקדם יותר החודש, לאחר שהשחקנית הצעירה מתחה ביקורת נוקבת על מה שנעשה מאחורי הקלעים של "וונסדיי" ועל איכות הכתיבה של סדרת הלהיט מבית נטפליקס. בין היתר חשפה אורטגה, בראיון לכבוד צאת סרטה החדש "צעקה 6", שהיא נהגה לשנות את השורות של דמותה בסדרה ואף התעקשה לבצע שינויים בתסריט, מכיוון ש"כל מה שהיא (וונסדיי) עושה, לא היה הגיוני בשביל הדמות. אין סיכוי שהיא היתה אומרת את המשפטים האלה. הייתי צריכה לשבת עם הכותבים כדי להסביר להם למה אני לא מוכנה לעשות דברים מסוימים".

ההתבטאויות הנחרצות, ויש שגידו המתנשאות, של אורטגה בת ה-20 הרגיזו מאוד את המפיק הוותיק סטיבן דנייט, שבחר כאמור לתקוף את השחקנית בטוויטר. דנייט טען כי "מכיוון שהיא צעירה, אולי היא לא יודעת טוב יותר כיצד להתנהג (למרות שהיא צריכה לדעת). אבל היא גם צריכה לשאול את עצמה איך היא הייתה מרגישה אם יוצרי הסדרה היו מתראיינים ומספרים כמה היה קשה לעבוד איתה ושהיא סירבה לשחק את השורות שלה". דנייט הוסיף ואמר כי "אני אוהב את העבודה שלה, אבל החיים קצרים מדי בשביל להתעסק עם אנשים כאלה בתעשייה הזו".

אורטגה בתפקיד וונסדיי, צילום: נטפליקס

אוהדיה ומעריציה הרבים של אורטגה, כמובן, לא כל כך אהבו לקרוא את הביקורת שמתח המפיק על השחקנית. בניסיון להסביר את דבריו, שב דנייט לטוויטר בסוף השבוע וחידד את המסר שלו: "התייחסתי לשבירת האמון שיש לנו על הסט ובמשך תהליך ההפקה - הידיעה שחילוקי הדעות היצירתיים שלנו נשארים בתוך המשפחה", הבהיר המפיק. "זה מעולם לא היה נגד החששות המקצועיות שלה, שהיו הגיוניות, ולא נגד ההופעה שלה בסדרה, שהיתה מדהימה.

"שוב, היא כישרון אדיר. זו פשוט היתה תקרית מצערת של פרסום חילוקי דעות ברבים. אני גם מודה שהכותבים - ואני ביניהם - היו קצת על הקצה בגלל השביתה (הוליווד ניצבת בפני שביתת תסריטאים גדולה; ד.פ). נסו, כמו תמיד, להיות אדיבים זה לזה, גם כשאנחנו לא מסכימים בתוקף על דברים. וכן, לפעמים גם אני צריך להקשיב לעצות שלי", סיכם דנייט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר