"חנק וחבט בילדים": מסמכי התביעה של אנג'לינה ג'ולי נגד בראד פיט נחשפים

במסמך שהוגש במסגרת הליך משפטי שנערך כחלק ממאבק משפטי מתוקשר בין בני הזוג לשעבר, נכתב כי במהלך טיסה משפחתית, פיט נהג באלימות בילדים • לטענת ג'ולי, זו הטיסה שגרמה לפירוק הנישואים

בראנג'לינה בימים יפים יותר, צילום: אי.פי.איי

המלחמה המתוקשרת בין בראד פיט לאנג'לינה ג'ולי נמשכת: אתמול (שלישי) הגישה ג'ולי מסמכי תביעה נגד בעלה לשעבר, במסגרתם היא מספקת פרטים אודות התנהגותו של פיט במהלך טיסה פרטית של משפחתם לפני שש שנים, שהובילה לפירוק נישואיהם, כך לפי טענתה.

במסמך שהוגש במסגרת הליך משפטי שנערך בלוס אנג'לס כחלק ממאבק משפטי מתוקשר בין בני הזוג לשעבר סביב כרם (יקב) משותף של הזוג, נאמר כי במהלך הטיסה, שהתרחשה ב-14 בספטמבר 2016, פיט "חנק את אחד מילדיהם וחבט לאחר בפניו".

מאבק משפטי ממושך. פיט וג'ולי, צילום: אי.פי.אי

ג'ולי טוענת כי התקרית החלה עוד טרם ההמראה, כאשר בעלה רב עם אחד הילדים. בעודם על המטוס, לדבריה, לאחר שהתעניינה באשר לוויכוח, השחקן הפך אגרסיבי גם כלפיה ובשלב מסוים בטיסה שפך בירה ויין על שניים מששת ילדיהם, אשר ניסו להגן עליה. ימים ספורים לאחר המקרים המתוארים, הגישה ג'ולי בקשת גירושין.
עורכת דינו של פיט, אן קיילי, הכחישה את הדברים, ואמרה כי מדובר ב"חזרה על האשמות שרק עושות נזק למשפחתם". קיילי אמרה כי מרשה קיבל אחריות על דברים שעשה בעבר, אך הוא אינו מוכן לקחת אחריות על דברים שמעולם לא עשה.

ג'ולי והילדים, ארכיון, צילום: אי.פי

בנוסף אמרה כי במהלך הדיונים בנושא הליך הגירושים בין השניים, אשר מתנהלים בנפרד לקונפליקט סביב נושא היקב המשותף, עורך דינה של ג'ולי שלח לנציגיו של פיט הצעת פשרה, לפיה איש מהצדדים לא יכפיש את שמו של השני בציבור.
תהליך הפרידה והגירושים המכוערים של בני הזוג נמשך זה מספר שנים. ההאשמות אודות התקיפה במטוס הועלו באופן פומבי זמן קצר לאחר הטיסה המדוברת, אך פרטי המקרה נותרו חתומים במסמכי הגירושים של השניים, וכן באלה של ה-FBI ובשירותי הרווחה של לוס אנג'לס, שחקרו את המקרים ולא ראו לנכון לנקוט בפעולות משפטיות נגד פיט.

הולך ומסתבך? בראד פיט, צילום: Gettyimages
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר