המעריצים מודאגים: מה עובר על טום הנקס?

השחקן הוותיק וזוכה הפרסים הציג לאחרונה מראה צנום וחולני שגרם לבהלה ודאגה רבה בקרב מעריציו, שמיהרו לרשת להביע את דעתם לגבי הסיבות לכך

טום הנקס (ארכיון), צילום: AFP

מה עובר על טום הנקס? השחקן האהוב עטור הפרסים והשבחים מציג לאחרונה מראה כחוש וחולני שמדאיג את מיליוני מעריציו בעולם המביעים חשש לבריאותו.

השחקן זוכה האוסקר בן ה-65 תועד מטייל ברחובות מנהטן השבוע כשהוא מציג מראה גרום במיוחד שהוביל מעריצים רבים לתהות האם מדובר בירידה דרסטית במשקל כחלק מצילומי סרט חדש, או שמא בתרחיש קודר יותר של ירידה משמעותית במשקל כתוצאה מבעיה בריאותית.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tom Hanks Fans (@tomhanksfanworld)

המראה הכחוש של הנקס מצטרף לסרטון של השחקן שהפך לוויראלי בימים האחרונים, בו הוא מתועד על הבמה באוסטרליה במסגרת קידום הסרט החדש בכיכובו, "אלביס" (של הבמאי באז לורמן בו הוא מגלם את דמותו של קולונל טום פארקר, מנהלו של מלך הפופ המנוח). בסרטון שצולם בתחילת החודש, הנקס נראה אוחז במיקרופון, כשידו הימנית רועדת והוא עושה שימוש בידו השמאלית בכדי לייצבה ואף מנסה להחליף בין ידיו בשלב מסוים.

הרעד בידיו ומראהו הצנום של השחקן עוררו, כאמור, דאגה בקרב מעריציו ואלה מיהרו לרשתות החברתיות להביע את דעתם, כשהם לא חוסכים גם בתיאוריות קונספירציה, ביניהם אלה שהתעקשו כי מדובר בתופעות לוואי של הקורונה ממנה סבל. אחרים הוסיפו כי ייתכן ומדובר בתופעות הנובעות ממחלת הסוכרת עמה אובחן הנקס ב-2013. לצד אלה שהתעקשו כי מדובר בסיבה לדאגה, נשמע גם קולם של אלה שהתעקשו כי הרעד הוא תוצר של אדרנלין והתרגשות ולא צריך למהר להספיד אותו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tom Hanks Fans (@tomhanksfansite)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר