"בחירה מקוממת": בלה חדיד זכתה בקמפיין ענק - ובישראל מחו

הדוגמנית הפרו פלשתינית נבחרה לפרזנטורית של סברובסקי העולמית • יבואניות המותג בארץ התרעמו: "פועלים נרחצות להחליפה" • בעקבות המהלך: נציג ישראל לאירוויזיון החליט שלא לענוד את תכשיטי החברה במהלך הופעתו

חדיד. "לא תפרסם אותנו", צילום: איי.אף.פי

סערה בישראל: בלה חדיד, שידועה בעמדותיה האנטי ישראליות והפרו פלשתיניות, נבחרה לפרזנטורית של סברובסקי העולמית. יבואניות המותג בישראל יצאו נגד הבחירה בה והודיעו כי לא ישתפו פעולה עם המהלך.

"קבוצת קריסטלינו, יבואנית ובעלת רשת חנויות סברובסקי בישראל מבקשת להבהיר כי היא מתנערת באופן חד משמעי מבחירתה של בלה חדיד לפרזנטורית המותג", לשון ההודעה. "החברה לא תאפשר לחדיד לקחת חלק בפרסום המותג בישראל ואנו פועלים נחרצות להחליפה", נכתב.

גם חברת ילון, הזכיינית השנייה של המותג בישראל, מחתה נגד ההחלטה ומסרה: "אנו רוצים להבהיר שהפרסום ברשתות והקריאה לחרם על המותג בארץ הם פגיעה בעיקר בזכיין המקומי ובפרנסת משפחות ישראליות רבות".

בתוך כך, גם הדוגמנית בר רפאלי יצאה נגד חדיד והעלתה דיווח חדשותי על הפיגוע באלעד. היא תייגה את חדיד ושאלה: "תשתפי?"

בעקבות ההכרזה על חדיד כפרזנטורית, נציג ישראל לאירוויזיון מיכאל בן דוד הסיר את תכשיטי סברובסקי, שהיה אמור לענוד באירוויזיון.

בן דוד היה אמור לענוד שרשרת וטבעת של המותג, ובעקבות ההודעה על חדיד החליט להחליפם בתכשיטים אחרים.

חדיד פעילה מאוד בעמוד האינסטגרם שלה, שמונה יותר מ-50 מיליון עוקבים. באמצעותו היא משפיעה על דעת הקהל העולמית, דרך דיווחים חד צדדיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר