"סבל של 16 שנה": שימי תבורי פותח את הלב ומספר על יהודית וקארין באומן

צפו: הזמר העלה סרטון שבו פנה לעוקביה של אשתו בפייסבוק ובאינסטגרם, וסיפר להם מנקודת מבטו על התמודדותה עם מצבה הבריאותי הקשה של בתה

שימי תבורי, יהודית וקארין באומן, צילום: ללא קרדיט

מזה כמה שבועות שהדוגמנית קארין באומן מאושפזת בבית החולים איכילוב לאור התמודדותה עם מחלת האנורקסיה. אמה, יהודית באומן, מקפידה לעדכן את עוקביה בפייסבוק ובאינסטגרם במצבה מדי יום, ואף אתמול עדכנה בחדשות טובות על אודות התקדמות חיובית בסטטוס הטיפולי של בתה.

הפעם זהו שימי תבורי, בן זוגה של יהודית, שהעלה סרטון (מחשבונה של אשתו) שבו הוא משתף את העוקבים בסיפורה של המשפחה מנקודת מבטו.

בסרטון שהעלה אתמול (רביעי) לפייסבוק ולאינסטגרם, פנה הזמר במסר אישי וישיר לכל מי שעוקב אחר סיפורה של המשפחה. "שלום, כאן שימי תבורי, ואני רוצה לשתף אתכם בסבל של יהודית, האמא של קארין באומן", פתח את הסרטון. "קארין באומן חולה מאוד כבר 16 שנה והאמא מטפלת בה מבוקר ועד ערב. לישון בבתי חולים, לקחת אותה בחורף במוניות עוד מלפני שהגעתי, לפני כחמש שנים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by יהודית תבורי (@yudit_bouman)

"אני רואה כאן אמא לביאה", הוא משבח את אשתו. "יהודית באומן שמטפלת מכל הלב בבת שלה, שנים על גבי שנים. הילדה לפעמים מעירה אותה באמצע הלילה, והיא מטפלת בה מכל הלב, מבשלת לה מכל הלב, וקונה לה את כל התרופות. שאלוהים ישמור עליה", סיים את הווידאו.

"אני אלחם עד הסוף למענם", הוסיפה יהודית באומן בטקסט שצורף לסרטון. הפוסט זכה לתגובות רבות, כולן מזדהות ומחזקות. "שכל הניסים והישועות יבואו עליכם במהרה", כתבו הגולשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר