שיר חתונת הספן: בנו של יאיר לפיד מאורס

יואב לפיד, בנו של ראש הממשלה החלופי ושר החוץ, הציע נישואים לבחירת ליבו • האב הגאה דאג לשתף את עוקביו בהתרגשותו בפוסט מלא אהבה • "הגשתי בטלוויזיה והקמתי מפלגה, אבל הדבר החשוב שעשיתי הוא להיות הבעל של ליהיא ואבא של שלושתכם"

ינגן בחתונה? לפיד, צילום: ללא קרדיט

בנו של שר החוץ וראש הממשלה החלופי, יואב לפיד בן ה-33 הציע נישואים לבת זוגו.

ההצעה התרחשה במהלך חופשה זוגית בפריז, שבמהלכה כרע יואב ברך והציע לבחירת ליבו, שי, להינשא לו. השניים שיתפו את בני משפחתם הנרגשים בהצעה דרך קבוצת הווטסאפ המשפחתית.

יואב הוא בנו הראשון של לפיד מאשתו הראשונה, תמר פרידמן. הזוג הצעיר העלה תיעוד מהצעת הנישואים לרשתות החברתיות וכך עשה גם האב השמח, יאיר, כשלצד התמונה כתב: "יום יבוא בני, בעוד הרבה שנים, ואתה תבין שהבוקר הזה היה היום החשוב בחייך.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yair Lapid - יאיר לפיד🟠 (@yairlapid)

"אבא שלך כתב ספרים ושירים, הגיש תוכניות טלוויזיה, הקים מפלגה ואפילו ממשלה, אבל עדיין הדבר החשוב ביותר שעשיתי בחיי, ללא תחרות, הוא להיות הבעל של ליהיא ואבא של שלושתכם".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Shay Alalo (@shayalalo)

לפיד האב המשיך וכתב לבנו על הקשר הצפוי לו כאדם נשוי למשפחה החדשה אליה הוא מצטרף וקינח באיחול ובקשה: "בעשרות השנים הקרובות תישא אותה על כפיים כמו שמגיע לה, תאהב ותכבד אותה, ובעיקר תסביר לה שהדבר החשוב ביותר בעולם הוא שבכל יום שישי בערב אתם צריכים לבוא לארוחה אצל ההורים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר