מושכת אש: מאיה ורטהיימר מתלוצצת באינסטגרם וחוטפת

השחקנית מלאת האנרגיה שוב הצליחה להרגיז כמה גולשים עם פוסט משעשע בביקיני, רגע לפני כיפור • "עצוב לי לראות את זה. יום כיפור הוא יום קדוש"

מאיה ורטהיימר, צילום: גיל קרמר

סורי נוט סורי: שנייה לפני יום כיפור, מאיה ורטהיימר שוב מצליחה לעורר את זעמם של הגולשים כשהיא מעלה פוסט הומוריסטי שלה לצד חבריה הגברים מקאסט הסדרה המצליחה "שבאבניקים". אך כמו תמיד, כשמדובר בחוש ההומור של השחקנית מלאת האנרגיה ורוח השטות, לא כולם מתחברים לסגנון.

"איך הולך להיות פה באינסטגרם בכיפור ואיך זה במציאות", כתבה ורטהיימר מתחת לסדרה של שתי תמונות שהעלתה היום (שלישי) לחשבון האינסטגרם שלה, כשהיא מתייגת את התמונות עם ההאשטאג #צום קל וגמר חתימה טובה.

בתמונה ראשונה היא מצולמת לצד עומר פרלמן, אורי לייזרוביץ, דניאל גד וישראל אטיאס - ככולם במראה החסוד שלהם מתוך הסדרה בכיכובם, ואילו בתמונה השנייה הם מציגים פיגורות חשופות ולוהטות במיוחד במראה מעט פחות חסוד.

בעוד הפוסט צבר יותר מ-19 אלף לייקים תוך כמה שעות, בין מאות התגובות המפרגנות שזרמו עם הכוכבת והשתעשעו מן ההלצה, ניתן היה למצוא כמו תמיד גם את הגולשים שחשבו שאזכור יום כיפור בהקשר זה נעשה בטעם רע.

"זה עצוב וממש לא מצחיק", כתבו. "עצוב לי לראות את זה. יום כיפור הוא יום קדוש", זעמה גולשת נוספת. "מאיה, אני אוהבת אותך נורא" כתבה לה גולשת שניסתה למתן מעט את הכעס , "אבל כאישה דתייה זה לא מצחיק אותי וזה אפילו עצוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר