בהמשך לחגיגות הגלידה שמספקות לנו גל קור מכל כיוון, נכחנו גם באירוע ההשקה של מגנום בר בשרונה. בין כל המולת הסלבס שהגיעו לתת לק, לחתוך את הסרט, ובדרך לספר על חייהם מעוררי הקנאה ומלאי הממון – הצלחנו לנהל שיחה צפופה וחשובה עבור הזמר שימי תבורי ובת זוגו, יהודית באומן, על אודות ההתפייסות המתוקשרת עם תבורי ג'וניור, הלא הוא בן-אל.
מפתיע מאוד לגלות שכעת, כששאריות הג'חנון מהסולחה חוסלו אף הן ואפילו קמצוץ של חילבה לרפואה לא נותר במקרר – אבו'ש שימי לא שולל שיתוף פעולה מוזיקלי עם סטטיק ובן-אל. זה יהיה באמת מעניין.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו