איך הגיבה הרשת לסערת אסף אמדורסקי ב"הכוכב הבא"?

בעקבות הפרסומים בדבר פסילת מתמודד בעוון בחירת שיר המבוצע במקור על ידי אייל גולן, התגובות ברשת לא איחרו לבוא • "הוא הגיבור שלי להיום"

"הגיבור שלי". אמדורסקי, צילום: מיכאל טופיול

העונה החדשה של "הכוכב הבא" רק התחילה וכבר היא יוצרת סביבה באזז ועניין רב - לא בהכרח בגלל מתמודדיה המוכשרים, בשלב זה.

ביממה האחרונה געשה הרשת בעקבות פרסומים, לפיהם אסף אמדורסקי סירב להעביר מתמודד בשלב האודישנים של התוכנית. זאת בשל העובדה שבחר לבצע שיר של אייל גולן.

אמנם גורמים בהפקה (ועל פי הדיווח - גם איתי לוי) התערבו בנושא וביקשו מאמדורסקי לשפוט על פי יכולות השירה של המתמודד ולא על פי בחירותיו המוסריות, אך הרשת  התמלאה בשלל מגיבים -לכאן או לכאן. ובעוד מצדו של אמדורסקי לא הגיבו לדברים - האינטרנט, כדרכו, לא יכול היה שלא לחוות דעתו. 

"אני לא צופה ב'כוכב הבא', לכן אני לא מבינה במדויק מה קרה שם", צייצה אחרת. "אבל אסף אמדורסקי צודק. התיק נגד אייל גולן נסגר עקב חוסר ראיות, לא חוסר אשמה, והגיע הזמן שעוד אנשים בתעשייה יעשו כמו אמדורסקי".

מתוך הרשתות החברתיות,

"אסף סירב לשפוט מתמודד ששר שיר של אייל גולן", נכתב בתגובה נוספת. "אני בעד להסתכל נטו על כשרון של מתמודד, אבל יש פה סאבטקסט שאומר - לא צריך לתת במה, בפריים טיים או בכלל, לזמר שנחשד בסירסור ופדופיליה".

"אסף אמדורסקי הוא הגיבור שלי להיום", נכתב בעוד תגובה, ובאחת נוספת נכתב "אם רק אסף אמדורסקי היה בממשלה".

מתוך הרשתות החברתיות,

לצד התגובות התומכות בא.א, יש גם מי שלא מסכים עם דעותיו של המוזיקאי, וגורס כי הוא מנכס לעצמו את תחום המוסר -שלא בצדק. "אני מזכיר שזה אותו אמדורסקי שהיה מוכן להשתתף באירוע שהדיר נשים ושהשתמש בהפגנות בכינוי בבלפור בכינוי 'קוקסינל' בהקשר שלילי", נכתב ברשת. "מלך הוא לא".

"אסף אמדורסקי סירב להעביר מתמודד בגלל ששר שיר של אייל גולן", כתב צייצן בטוויטר. "חברים, הגיעה העת להחרים את 'כוכב נולד' (הטעות במקור) לאלתר ולא לצפות בה".

מתוך הרשתות החברתיות,

מתנגד אמדורסקי נוסף כתב: "מי אתה, אסף אמדורסקי, שתחליט להדיח מתמודד מ'כוכב נולד' (שוב, הטעות במקור) רק כי שר שיר של אייל גולן? עד עכשיו אהבתי את אמדורסקי, מעכשיו לא סובל אותו. שופט שפועל לפי מניעים אישיים פסולים ולא לפי כישרון לא ראוי להיות שופט".

 

מתוך הרשתות החברתיות,

מגיב נוסף שיצא מפרופורציות כתב: "להעיף את אמדורסקי מהתכנית 'כוכב נולד' (גם כאן הטעות במקור, אולי זה בגלל השתתפותה של נינט בעונה?). איש רע, מקלל את ראש הממשלה ועכשיו גם שירים של אייל גולן לא לגיטימיים? בכל הזדמנות יש למחות נגדו". תגובה קצת פחות מתלהמת אמרה: "אסף אמדורסקי סתם טרחן".

מתוך הרשתות החברתיות,

בתוך כך יש מי שמיהר להסיק וטעה לחשוב כי מאחורי התנגדותו של אמדורסקי מסתתר מניע עדתי, אך יש לציין שלא בכך מדובר. במיוחד כשבין חבריו לפאנל נמנים שמות כמו איתי לוי, נינט טייב ובן אל תבורי.

אמדורסקי סירב להתייחס לדברים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר