בזמן ששודר סרט החתונה של אחיה: זה מה שספיר בורגיל עשתה

כידוע, סכסוך גדול ותקשורתי פרץ בין כוכבת "האח הגדול" לבין אחיה, שהתחתן לאחרונה עם שי עופרי • וגם: האם היא חוששת מ"היום שאחרי" האינסטגרם?

ספיר בורגיל. צילום: פיני סילוק

בזמן שאמש (מוצאי שבת) שודר ברשת 13 סרט החתונה "אח שלי מתחתן", שתיעד את חתונתם של יוצאי העונה האחרונה של "האח הגדול" שניר בורגיל ושי עופרי, בחרה ספיר, אחותו של שניר שהשתתפה גם היא באותה עונה, לשתף דווקא בדעתה על התוכנית ששודרה במקביל באחד הערוצים המתחרים – זאת, לאחר שהחליטה שלא להגיע לחתונתם של השניים, שהתקיימה לפני כחודשיים.

"אין שחקניות כאלה, אין", פרגנה בורגיל לשחקנית מגי אזרזר, שהסדרה שבה היא מככבת, "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו", שודרה במקביל לסרט החתונה של אחיה.

שי עופרי ושניר בורגיל ביום חתונתם, צילום: אורי חיון

אך עוד לפני ששיתפה בדעתה על הדרמה החדשה של קשת 12, בחרה בורגיל לקיים סשן שאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם. אחד הגולשים ביקש ממנה לשתף אם היא חוששת בנוגע ליום שאחרי האינסטגרם, שכידוע מהווה את עיקר פרנסתה מאז שיצאה מהבית המפורסם. "את לא מפחדת שלא תהיה לך עבודה ברשתות ואז תצטרכי לחפש עבודה?", נשאלה. "קודם כל, שאפו. אחלה שאלה. אני אוהבת שאלות מעניינות ולא התעסקות בשטויות", ציינה בורגיל, שככל הנראה זכתה ללא מעט שאלות בנושא הסכסוך עם שניר. "זה לא עמוד בידור פה, כאן זה הבית שלי, זה החיים שלי. אני לא מפחדת מפרנסה, בחיים לא פחדתי מפרנסה. ידעתי בחיים תקופות יפות וגם פחות. אני משתדלת לא להתעסק במתי זה ייגמר ובוטחת בשם שהוא יודע לכוון אותי, בין אם זה פה באינסטגרם או במקום אחר. זה לא משנה מה אעשה, הוא מחליט הכל. אנשים נוטים לחשוב שזה שאתה מפורסם, אתה הופך להיות עשיר בלילה. כאילו, באמת? הלוואי".

ספיר בורגיל, "האח הגדול", צילום: רשת 13

בהמשך התייחסה גם לפשיטת הרגל עליה סיפרה בזמן שהותה בבית "האח הגדול". "סוד? עדיין יש חובות ואני עדיין מתנהלת מול בתי משפט וממשיכה בכל הכוח ונלחמת בלי סוף", כתבה. "פרסום הוא כלי, זה לא מביא כסף הביתה. אני עובדת ברשת, נכון. העמוד פה זה מעבר ללראות אותי. הכרתי פה חברים בדיוק כמו שבן אדם הולך לעבודה. אתם חלק ממני, מהחיים החדשים שלי. וכן, זו לא בושה להגיד שזו גם הפרנסה שלי. כל יום שאני קמה בבוקר – מבחינתי זה נס. כל השאר זה בונוס. מה ששלי – שלי. אין מה לפחד, רק להאמין ולהגיד תודה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר