צפו: כוכב הילדים ואשתו אושיית הרשת הוטרדו בביתם

מני ממטרה ופרלה דנוך חוו תקרית מבהילה כשחבורת ילדים בליווי אדם מבוגר הגיעה לביתם ללא הזמנה • מה בדיוק קרה שם?

פרלה דנוך ומני ממטרה. צילום: ניר פקין

בסוף השבוע כוכב הילדים מני ממטרה (מני צוקרל) ואשתו השחקנית פרלה דנוך חוו תקרית מלחיצה, כשחבורת ילדים בליווי אדם מבוגר הגיעה עד לפתח ביתם והטרידה אותם.

החתונה של מני ממטרה ופרלה דנוך

"היום בצהריים שכבתי לנוח בחדר השינה כשהדלת של החדר פתוחה לחצר האחורית", שיתפה דנוך את עוקביה בריל שהעלתה אתמול (שבת) לאינסטגרם. פתאום הגיעה חבורת ילדים שצעקו 'מני ממטרה'. הצעקות התגברו ואליהם הצטרף אדם מבוגר שצעק יחד איתם. הם דפקו על השער חזק ואמרו 'צאו החוצה, אנחנו רואים שאתם בבית'.

"חשוב לי להגיד: מני ואני חיים קהל. אנחנו אוהבים שניגשים אלינו ברחוב, אנחנו מצטלמים, מתחבקים, משוחחים עם קהל, זה הפידבק שלנו לדעת שאנחנו עושים משהו טוב בעולם הזה. אנחנו גם רגילים שאין לנו פרטיות, לא במסעדה ולא במלון ולא בשום מקום ומבינים שאלה ההשלכות של פרסום. אבל הבית שלנו. זה המקום היחידי בעולם שנותרה לנו בו מעט פרטיות. שם אנחנו יכולים להתווכח, לבכות, לצעוק ולעשות מה שאנחנו רוצים בלי להרגיש בזכוכית מגדלת. היום הרגשתי שנחצה גבול אישי".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Peerla Danoch‎‏ (@‏‎perla.danoch‎‏)‎‏

דנוך המשיכה ושיתפה: "שמתי על עצמי חולצה ויצאתי אל אותו אדם עם חמשת הילדים שהביא איתו והסברתי בצורה יפה שזה לא נעים וזה הבית הפרטי שלנו. מני גם הוסיף בנימוס ואמר שכל מקום אחר היה מתקבל בהבנה ושלבוא עד חדר השינה שלנו, לדפוק על השער בחוזקה ולצעוק ככה זה צעד אחד יותר מדי.

"האיש ענה לנו שזה לא הוא מעריץ, זה הילדים לחצו עליו וביקש ממני (ממטרה), כעסקת פשרה, שבמוצאי השבת יגיע אליהם הביתה. הבנתי שאין מה להמשיך ושמדובר באדם שחושב שמני הוא רכוש ציבורי", כתבה.

מני ממטרה, צילום: אפרת אשל

בסיום דבריה ביקשה דנוך לשתף מדוע בחרה לפרסם את הסיפור. "אני מפרסמת בכוונה את הסיפור הזה להביא למודעות של אנשים, שלא פועלים חלילה מרוע, אבל כן מהמון אטימות. אנחנו מפורסמים ואנחנו גם בני אדם. בסוף מדובר בילדים והם לא אשמים, אבל מה אתם מלמדים אותם? השגת המטרה ולא חשובה הדרך? הסגת גבול? אי דחיית סיפוקים? חוסר כבוד לאחר? חומר למחשבה", חתמה את דבריה.

בתחילת המלחמה צוקרל כיכב בכותרות כשלקח חלק בחתונה בבית שמש והצטרף לקהל בשירת "שיישרף לכם הכפר", שיר המזוהה עם הימין הפוליטי הקיצוני שמייחל לשריפת הכפרים הערביים. הסרטון שתיעד את שירתו הפך במהרה לוויראלי ועורר זעם רב שהביא את צוקרל להתנצל. "אני מבקש להתנצל על ההתבטאות שלי שנאמרה בלהט השמחה ולא ראויה או מאפיינת אותי בשום צורה. למרות שאנחנו בזמן מלחמה, כולכם יודעים ומכירים אותי כאיש של שלום ואני מצטער על הנאמר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר