"גרוע יותר מסרט אימה": הסלבס מגיבים לסרטון חטיפת התצפיתניות

הסרטון הקשה במיוחד של חטיפת התצפיתניות על ידי חמאס עורר סערה ברשת, ומפורסמים רבים בחרו להגיב עליו • "המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם זה לשתף לכל העולם"

מתוך סרטון חטיפת התצפיתניות. צילום: סרטון חטיפת התצפיתניות

כולנו הזדעזענו כשנחשף הבוקר (רביעי) סרטון חדש וקשה במיוחד של חטיפת התצפיתניות והחזקתן בשבי חמאס. מפורסמים רבים בחרו לשתף את תחושותיהם לאחר צפייה בסרטון הנורא ולהראות לעולם דרך חשבון האינסטגרם שלהם את המציאות הקשה של הצד הישראלי.

אסי עזר כתב: "זה שכולם עדיין שם, זה כישלון של איש אחד בלבד". נטלי דדון בחרה לכתוב בסטורי שלה: "המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם זה לשתף לכל העולם". מעיין אשכנזי שיתפה: "פשוט נורא, יותר גרוע מסרט אימה".

מתוך הסטורי של אסי עזר // אינסטגרם

הסטורי של נטלי דדון // אינסטגרם

הסטורי של מעיין אשכנזי // אינסטגרם

אילנית לוי כתבה: "אני מרגישה שאני חייבת לראות את מה שהנפש שלי עוברת, המשפחות צריכות אותנו. הם ביקשו שנראה". ירדן הראל הצטרפה אליה וכתבה: "אי אפשר להכיל את הסרטון הזה ואת מה שהן עברו ועוברות כל כך הרבה ימים". אושיית ההסברה יוסף חדאד הוסיף בכאב: "לוקחים אותן כשהן מדממות ויחפות. 'גיבורים' על בחורות צעירות ולא חמושות".

הסטורי של אילנית לוי // אינסטגרם

הסטורי של ירדן הראל // אינסטגרם

הסטורי של יוסף חדאד // אינסטגרם

עדי בוזגלו שיתפה: "זה לא נתפס. מה שהן עברו ועוד עוברות, חייב לשחרר אותן". שיר מורנו כתבה גם היא בסטורי שלה: "הגוף פשוט לא מסוגל להכיל את האכזריות הזאת. לא להאמין שזה אמיתי והעולם שותק". שירי מימון הוסיפה: "יימח שמם. מקווה שכל החיות האלה בגיהינום מזמן ושהם מאוד סבלו. אני מאמינה בניסים, מתפללת עליכן".

נועה קירל פנתה לקהל הבינלאומי שלה וכתבה באנגלית: "בלתי נסבל. תחזירו אותם הביתה עכשיו". יוצאת "האח הגדול" ספיר בורגיל הודתה כי לא צפתה בסרטון מכיוון שהוא קשה לה מדי אך כתבה: "הלב שלי בוכה איתן בוקר וערב. לא מפסיקה להתפלל לשובכן".

הסטורי של עדי בוזגלו // אינסטגרם

הסטורי של שיר מורנו // אינסטגרם

הסטורי של שירי מימון // אינסטגרם

הסטורי של נועה קירל // אינסטגרם

הסטורי של ספיר בורגיל // אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר