"השנה האחרונה קשה עד בלתי אפשרית עבורי": הזמר אדם מגיב למצבו הרפואי

המוזיקאי הוותיק בחר לספר על המחלה שלו בפוסט שהעלה לפייסבוק, ולהזמין את עוקביו למופע בו יתארח • "המצב הבריאותי שלי לא טוב, אבל יש לי רצון לפגוש אהבה וקהל"

הזמר אדם. צילום: קוקו

בימים האחרונים מדובר רבות על מצבו הבריאותי של הזמר אדם, שלפני כשנה חשף כי אובחן כחולה סרטן ונאלץ להתמודד עם סדרת טיפולים לא פשוטה.

בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק הרשמי שלו, בחר הזמר להגיב לשמועות שרצות ברשת ולדבר על המצב הרפואי שלו. "היי אהוביי, בשבוע הבא בע״ה מתכוון להתארח במופע של יהונתן פרלמן", פתח.

הזמר אדם, צילום: קוקו

"המצב הבריאותי שלי לא טוב, אבל יש לי רצון לפגוש אהבה וקהל, לשמוע מוסיקה טובה, לפרגן לדור הצעיר ולהרגיש קצת חיים", הוסיף. 

"השנה האחרונה קשה עד בלתי אפשרית עבורי ולצערי זה לא הולך למקום טוב, אבל ממשיך לקוות ובינתיים עדיין מעדיף את העולם הזה על 'ורק האור דוהר מתגבר'", כתב ושילב ציטוט מתוך שירו המפורסם "אין מוצא". 

"יש לי קושי בהליכה, קושי בנשימה, קושי בשמיעה, קושי להזיז את הצוואר והעורף וקושי להוציא קול ולדבר ובכל זאת, אני מאמין ברוח ומה שיהיה, יהיה".

לבסוף, בחר הזמר להזמין את עוקביו למופע בו ישתתף. "אז אם תגיעו ב27.5 להיכל התרבות צוקר ואם נשארו כרטיסים ואם אתם אוהבים מוסיקה ישראלית, טקסטים מרגשים ועיבודים גדולים, אז תקבלו לשני שירים גם קצת אותי", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר