"מחובר יותר לאריאל כי הוא שלך ביולוגית?": אסי עזר משיב לשאלה קשה

מגיש הטלוויזיה, שהתחדש לאחרונה בטייטל אבא לשניים, פצח בסדרת שאלות ותשובות עם עוקביו, שבמהלכה התבקש להשיב אם קיים פער בין רגשותיו לבתו הבכורה לבנו הקטן הביולוגי • מה היה לו לומר בנושא?

אסי עזר ואלברט אסקולה עם בנם הטרי . צילום: אינסטגרם

קצת יותר מחודש אחרי שהפך לאבא לשניים, אסי עזר מצא אמש (שבת) מעט זמן פנוי, אותו בחר להקדיש לעוקביו באינסטגרם כדי לספק את סקרנותם לגבי שני נושאים הקשורים בחייו הפרטיים: החרדות שמהן הוא סובל והחוויה כאבא טרי. בשיאו של הסשן נשאל עזר האם הוא חש קרבה גדולה יותר לבנו הקטן אריאל בשל העובדה כי קיים ביניהם קשר דם, בשונה מבתו הבכורה אלכס, ששייכת ביולוגית לבן-זוגו, האדריכל אלברט אסקולה.

המתנה המרגשת שקיבל אסי עזר (ארכיון)

"אתה מעשן?", נשאל אסי, שבחר לעדכן כי הגמילה שבה החל לפני שנים עדיין בתוקף, אך צירף עובדה נוספת מעניינת לגבי צריכת אלכוהול והשפעתו עליו. "לא מעשן, הפסקתי מזמן. לא שותה. הפסקתי לפני חצי שנה בגלל החרדה". "אתה עדיין לוקח כדורים נגד דיכאון וחרדה?", המשיכו. "כדורים פסיכיאטריים – לא", ענה בקצרה.

"איך אלכס מקבלת את אריאל?", ביקשו מעזר לדעת. "יש קצת קנאה, אבל אנחנו משתדלים להמשיך לתת לה אותה כמות אהבה וקוקומלון (תוכנית שירי ילדים; י"ד), אז אני מאמין שהיא בסדר".

"איך זה להיות אבא לשניים? אני אמורה ללדת בנובמבר, הפרש של שנתיים וחוששת קצת", שיתפה אחת העוקבות את עזר, שהשיב: "תכיני מראש כמה שיותר עזרה. אני חוזר: כמה שיותר עזרה".

אסי עזר ואלברט אסקולה עם בתם אלכס, צילום: מתוך אינסטגרם

לשאלות האישיות מאוד שנשאל עזר התווספה לקראת הסוף אחת חודרנית במיוחד. "אתה מרגיש מחובר יותר לאריאל כי הוא שלך ביולוגית?", נשאל אסי, שאינו אביה הביולוגי של בתו הבכורה. "אלכס איתי כבר שנתיים. היא ואני זו אהבת מטורללת", הכריז. "היא הבכורה. ממש לא מעניין אותי אם יש קשר דם או לא. היא הבת שלי. כשהיא רצה אלי בבוקר הלב שלי נמס. כשהיא נופלת ומקבלת מכה, כואב לי בגוף. יש לנו כבר אותו הומור, אנחנו אוהבים לאכול אותם דברים, אוהבים לשיר ולרקוד יחד לצלילי עדן גולן.

אסי עזר ואלברט אסקולה, צילום: ללא קרדיט

"אריאל הוא הבחור החדש בשכונה. כרגע הוא בעיקר ישן, אוכל, בוכה ומשהק. האהבה גדלה לאט ובטוח, מיום ליום. ויש המון ממני ומספיק לשניהם. שניהם הילדים שלי, שניהם הלב שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר