לאחר סערת המשואות: דניאל גרינברג מגיבה לחיקוי ב"ארץ נהדרת"

הדוגמנית ובת זוגו של הזמר מרחובות, שעוררה סערה כשמחתה על כך שהוא לא נמנה בין משיאי המשואות השנה, קיבלה חיקוי בתוכנית הסאטירה ונראה שלא ממש התחברה אליו • מה היה לה לומר בנושא?

דניאל גרינברג על "ארץ נהדרת"

דניאל גרינברג עוררה סערה רבתי בשבוע שעבר כשביטאה את חוסר שביעות רצונה נוכח העובדה כי בן זוגה הזמר איל גולן אינו נמנה השנה בין משיאי המשואות ביום העצמאות. הדברים הנוקבים שכתבה בחשבונה באינסטגרם הובילו לחיקוי לא מחמיא במיוחד בתוכנית "ארץ נהדרת" ששודרה אמש בשעות הערב. היום (רביעי), אחרי שנמנעה במשך שעות מלהתייחס לנושא, היא שברה שתיקה ויצאה למתקפה נגד התוכנית.

החיקוי של דניאל גרינברג ב"ארץ נהדרת". צילום: קשת 12

"טוב יפות שלי, קודם כל כמות ההודעות שקיבלתי מכן על התוכנית אתמול זה לא נורמלי", ציינה גרינברג בפתח דבריה אותם בחרה להעביר מרכבה הפרטי. "אבל דבר אחד מאוד מאוד מנחם אותי ועושה לי טוב על הלב: פשוט לדעת שכל העוקבות שלי פשוט כל כך מכירות אותי מכל הבחינות שפשוט לא הייתה אחת שלא כתבה לי 'איזה חיקוי גרוע', 'איזה לא קשור', 'איזה לא את זה'", ציטטה.

דניאל גרינברג, צילום: ניר פקין

בהמשך שיתפה כי היא נמנעת מצפייה בתוכנית הסאטירה שבה זכתה לחיקוי, ואף הביעה את דעתה האישית על איכותה. "עכשיו, הכל טוב יפות שלי. קחו בחשבון שכשאני נתקלת בתוכנית (ועזבו שאני לא רואה אם לא שולחים לי 'ראו אותך' וכאלה), אני חושבת שהיא מזמן איבדה מהטעם שלה וגם בואו נגיד ככה: פעם היא הייתה הרבה יותר מצחיקה ומדויקת. אבל חשוב לי שתדעו שאני צוחקת על זה ברמות כי זה דבילי", חתמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר