"הלב שלי מרוסק": כוכב "האח הגדול" סופד לחברו

משתתף תוכנית הריאליטי רוי רייניש שיתף בחשבון האינסטגרם שלו על חברו קצין הימ"מ פקד ייטב לב הלוי, שמת מפצעיו לאחר שנורה על ידי מחבלים • "איש שההגדרה 'משכמו ומעלה' הומצאה עליו"

בית "האח הגדול". צילום: אורן בן חקון

הידיעה אמש על נפילתו של קצין הימ"מ פקד ייטב לב הלוי, שמת מפצעיו לאחר שנורה על ידי מחבלים ליד טולכרם בשבת האחרונה, הכתה בצער מדינה שלמה. מי שהטרגדיה על מותו של הלוי נגעה לו באופן אישי הוא משתתף "האח הגדול" לשעבר רוי רייניש, שהספיד את חברו הטוב בעמוד האינסטגרם שלו ושיתף בכאב הגדול שהתלווה לבשורה הקשה. היום (חמישי) שוחחנו עם רייניש על הלוי ז"ל ושמענו ממנו על האיש המיוחד שהיה, ועל החלומות שטרם הספיק להגשים.

"הלב שלי מרוסק, הבן אדם הכי טוב ואיכותי שהכרתי בחיי. תודה על כל רגע, ועל כל מה שלמדתי ממך. יהיה זכרך ברוך, אחי. אני אוהב אותך מכל הלב", כתב רייניש בסטורי על רקע תמונתו של הלוי ז"ל.

הסטורי של רוי רייניש // מתוך אינסטגרם

"אני וייטב הכרנו כשהיינו ביחד באותו צוות במסלול במגלן", מספר לנו רייניש בתחילת השיחה. "כשהוא המשיך לקצונה ואז לימ"מ הקשר קצת נותק, וחידשנו אותו בשנתיים האחרונות. השתדלנו לקבוע לפחות פעמיים בחודש לדרינק בתל אביב, והנוהל עם האיש המיוחד הזה מאוד יחסר לי. גם בצבא היינו כל הזמן באותה כיתה ובאותה חוליה וכבר אז הבנתי עם איזה איש נדיר ומיוחד במינו זכיתי לשרת".

איפה הידיעה המצערת תפסה אותך?

"הייתי אמור לקבוע עם ייטב ביום שבת. שוחחתי איתו בפעם האחרונה בשישי בערב. הוא אמר לי שהם עובדים על משהו חשוב, שנהיה בקשר בשבת. ברגע שהוא לא ענה לי כמה שעות, וראיתי את הפרסומים בטלגרם, לצערי הייתה לי אינטואיציה לא טובה. בהמשך שאר האנשים מהצוות סיפרו לי שזה באמת הוא ולצערי התחושה הרעה הייתה נכונה".

ואיך אתה?

"הידיעה הזאת, בהמשך לידיעה של 7 באוקטובר של החבר השני שלי מהצוות שנהרג בימ"מ בשם אבשלום פרץ, ממשיכה להכניס אותי לשוק ולהרגיש באיזשהו סרט. אלה האנשים הכי טובים ומיוחדים שהכרתי בחיי. זו תזכורת חשובה להמשיך את החיים בכל הכוח. במיוחד בשביל אנשים כאלה, שבמהלך חייהם הצילו עשרות אנשים, זו תהיה המורשת שלהם.

רוי רייניש // יח"צ GANT

ספר לנו קצת על ייטב.

"איש שההגדרה 'משכמו ומעלה' הומצאה עליו. הכי תותח, הכי צנוע, והכי חכם שפגשתי. מהטוב שבטובים בכל פרמטר".

הוא שיתף אותך בחלומות שהיו לו?

"הוא חלם להשתחרר מתישהו, לסיים את התואר ולהקים משפחה".

"יצא לך לדבר עם בני משפחתו מאז הבשורה הקשה?

"עכשיו אני בדיוק בדרך ללוויה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר