לאחר כשנתיים בלבד: הזמרת המפורסמת ובעלה נפרדו

שרית אביטן התמודדה עם סקרנותם של עוקביה באינסטגרם בנוגע לסטטוס הזוגי שלה עם בעלה, איש העסקים רועי ונונו - ולא הסתירה את האמת הכואבת • "לפעמים יש דברים שלא מסתדרים, גם כשממש רוצים"

שרית אביטן. צילום: דניאל קמינסקי

כשנתיים בלבד לאחר שנישאה לבן זוגה איש העסקים רועי ונונו, הזמרת שרית אביטן חשפה כי השניים נפרדו.

אחרי שנעלמה לזמן לא מבוטל מהרשתות החברתיות, אביטן שבה אמש (רביעי) להפגין נוכחות באינסטגרם, ופצחה בסשן של שאלות ותשובות, שבו התבקשה להשיב על השאלה אם התגרשה מבן זוגה.

"המון זמן שלא הייתי כאן", פתחה אביטן בסטורי לעיני 79 אלף עוקביה. "התגעגעתי בטירוף! בואו נדבר קצת". אז, התענייני הגולשים בסטטוס הזוגי שלה, כאשר אחד מהם שאל אותה בפשטות – "התגרשת?".

שרית אביטן (ארכיון), צילום: מאיה באומל-בירגר

על כך, השיבה אביטן: "זו שאלה שחזרה על עצמה המון פעמים, ואני לא מתכוונת להתעלם או לדלג. אתם חלק בלתי נפרד מחיי, מעל עשור, ואסכם זאת כך: החלטנו להפריד כוחות בצורה הדדית. לפעמים יש דברים שלא מסתדרים, גם כשממש רוצים, ועכשיו אני עם הפנים קדימה".

נזכיר כי אביטן התארסה לוונונו באוקטובר 2021, לאחר שזה הפתיע אותה במהלך מסיבת יום ההולדת שלו, שכללה הופעה של שרית חדד, ושלף טבעת אירוסין בשווי של לא פחות מרבע מיליון שקלים.

כחצי שנה לאחר מכן השניים נישאו בחתונה מפוארת שהושקעו בה מיליוני שקלים. בחתונתם הופיעה רשימה מכובדת של זמרים, בהם איל גולן, עדן חסון ודודו אהרון. אביטן השתמשה בצילומי החתונה כדי ליצור קליפ עבור השיר שלה "אתה".

עוד נספר כי ונונו סגר לפני כשנה באופן מפתיע את סניפי רשת "ג'מבו סטוק" שנמצאים בבעלותו, לאחר שזו צברה חובות גדולים וקרסה. כחודשיים לאחר מכן, בחודש יוני האחרון, מונה נאמן זמני לנכסיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר