יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ: "אי אפשר היה לעצור את מה שאמור היה לקרות"

מגישת הטלוויזיה העלתה זיכרון מאחד המפגשים הראשונים עם בעלה והודתה שכלל אינה שמה לב לנוכחותו אז • איך עברה עליו חוויית המפגש הראשוני ביניהם? רמז: באופן שונה לגמרי

גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר בהשקת "מחוברים". צילום: משה בן שמחון

יעל בר זוהר נתקפה אמש (שלישי) בפרץ נוסטלגיה כשפרסמה בעמודה באינסטגרם תמונות מסט הצילומים של "רמת אביב גימל", הסדרה הישראלית המצליחה שבה לקחה חלק יחד עם מי שלימים הפך לבעלה ואבי ילדיה, גיא זו-ארץ. לצילומים בני למעלה מ-26 שנים צרפה בר זוהר אנקדוטה על תחילת המפגשים בין השניים, במהלכם היא כלל לא הביעה התעניינות בו.

יעל בר זוהר מתפרקת (ארכיון)

"מטורף. עמד לידי מי שיהפוך להיות בעלי, אב ילדיי, ולא ממש שמתי לב אליו", כתבה בר זוהר על רקע צילום משותף שלה ושל גיא, כשזה נראה עומד לצדה אך היא מפנה מבטה לכיוון אחר. "מדהים איך הדברים הכי טובים מסתובבים לנו מתחת לאף ואין לנו מושג".

הסטורי של בר זוהר, אינסטגרם,

בתמונה נוספת מאותו יום צילום, שבו דווקא בר זוהר מפנה מבטה לזו-ארץ ומחייכת אליו, היא המשיכה לפרט: "1998, צולם על סט 'רמת אביב גימל'. עתידות: בשנת 2003 תיפגשו שוב במחזמר 'מרי לו', ושם תתאהבו. בשנת 2005 תתחתנו, ובשנת 2007 תהפכו להורים לבן הראשון שלכם. איך שגלגל מסתובב לו".

ההתרפקות על הרגע הנוסטלגי והמיוחד שנתפס בעדשת המצלמה, גרמה גם לזו-ארץ, שנמצא בימים אלה בחו"ל לצורך צילומים לעונה החדשה של "הישרדות", להתייחס לסטוריז שהעלתה אשתו ולספר את סיפור המפגש הראשוני ביניהם מנקודת מבטו. "פששש. ינואר 1998, אני בן 23, הצטרפתי לעונה של 'רמת אביב גימל'. צעיר נלהב ונרגש מהופעה ראשונה בטלוויזיה. כשקיבלתי את התסריטים הבנתי שאני הולך לשחק עם אחת, שרון לינוביץ' (הדמות ששיחקה בסדרה בר זוהר; י"ד). וואו, לעמוד מול יעל בר זוהר, הכוכבת הכי גדולה במדינה, הכי מגה מגה של המגה שאפשר", שיתף בהתרגשותו.

הסטורי של זו-ארץ, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

"ביום הצילומים הראשון כמובן ששיחקתי אותה הכי קול, הכי לא מתלהב שיש, אבל ברור שעפתי עליה, ברור שהרגשתי מקרוב את האור הגדול שלה, את האנושיות מתחת ליופי הכובש ומפיל הלסתות. רק שגבר קלאסי לא מראה כלום. גבר קלאסי מפחד לנסות ולשמוע 'לא'. חמש שנים קדימה נפגשנו שוב על בימת התיאטרון הלאומי (הבימה) ושם כבר אי אפשר היה לעצור את שאמור היה לקרות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר