"עם כיפה, בלי כיפה, תבואו כולכם": הבקשה של אביב אלוש

אחרי ימים לא פשוטים שבהם השיח המפלג והמשסע בתוך החברה הישראלית חזר לשטוף את הרחובות, השחקן פנה לגולשים הנחשפים אחר תכניו וביקש מהם להגיע לכיכר החטופים כדי להעביר מסר של אחדות • "זו בקשה של כל כך הרבה משפחות שכולות"

אביב אלוש קורא לאחדות

אביב אלוש פרסם היום (רביעי) בחשבונו באינסטגרם סרטון קצר שבו פנה למצלמה ודיבר על החשיבות שהוא רואה בהשתתפות באירוע האחדות המתוכנן מחר (חמישי) בכיכר החטופים בתל אביב. אלוש קרא לכל אזרחי ישראל, דתיים וחילונים, שמאלנים וימנים, להצטרף אליו ולהגיע.

"האחדות שלנו תביא איתה רק דברים טובים בעזרת השם", כתב אלוש ברקע הסרטון שפרסם. "שלום לכולם, ביום חמישי הקרוב בשעה שבע וחצי נפגשים כולנו ביחד בכיכר החטופים בתל אביב. תרשמו לכם את זה. לאירוע של אחדות, לאירוע של חירות, ככה, כמה ימים לפני פסח, להכניס לנו קצת חמצן ללבבות, עבור החטופים שלנו, עבור המשפחות שלהם, עבור כל הלוחמים שנמצאים בכל הגזרות כבר כמה חודשים. עבור העם שלנו, עבור הארץ היפה והנפלאה שלנו, עבורנו! מגיע לנו, מגיע לנו להיות קצת באחדות, להרגיש אחדות, לראות אחדות", אמר.

אביב אלוש, צילום: קוקו, ארכיון

בהמשך פנה לכל אזרחי ישראל, מכל גווני החברה: "תבואו, תבואו כולם. ימין, שמאל, עם כיפה, בלי כיפה, עם זקן, בלי זקן, זה ממש לא משנה. זה צו השעה. זו צוואה של כל כך הרבה לוחמים שמסרו את נפשם, שביקשו לראות אותנו ושלא נוותר על האחדות הזאת. זו בקשה של כל כך הרבה פצועים שאיבדו רגליים, שעברו את מה שעברו. הם מבקשים מאיתנו את זה, את האחדות שלנו. בקשה של כל כך הרבה משפחות שכולות שמבקשות מאיתנו את זה. אין מצב שאנחנו לא מקיימים את הבקשה או הצוואה שלהם. יום חמישי כולנו שם, ומי שלא מגיע – דיר באלק. אוהב אתכם. נתראה בעזרת השם, כמובן", חתם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר