אביב גפן ובת זוגו שרון קאופמן בפפארצי ראשון. צילום: ללא קרדיט

כשנתיים אחרי הגירושים: אביב גפן התארס

הזמר הוותיק והמוערך מאורס רשמית לבת זוגו שרון קאופמן • החתונה של השניים צפויה להיערך בחודש ספטמבר, אם כי טרם נבחר המקום בו תתקיים

הזמר אביב גפן התארס לבת זוגו שרון קאופמן, כך על פי דיווח באתר וואלה!. הזמר, שנפרד מאשתו שני פרידן לפני יותר משנה לאחר 23 שנים יחד, 17 שנות נישואים ושני ילדים משותפים, נמצא בשנה האחרונה בזוגיות עם שרון קאופמן, בעלים של מאפייה במרכז. אף על פי שגפן מרבה להתבטא בנושאים שעל סדר היום הציבורי, את חייו האישיים ואת הזוגיות בינו לבין קאופמן הצעירה ממנו בכ-12 שנים, הוא מעדיף להשאיר הרחק מעין הציבור והגולשים ברשתות החברתיות.

אביב גפן, צילום: שגב וקנין

בסטורי שהעלה גפן באוקטובר 2022 בחשבון האינסטגרם שלו, הוא הודיע על הפרידה מאשתו השנייה שני פרידן וכתב: "שני ואני רצינו לעדכן שאחרי 23 שנה החלטנו בהחלטה משותפת לקחת פסק זמן ולבחון את האהבה שלנו, למעננו ולמען הילדים שלנו. אנחנו מאוד אוהבים וחברים קרובים, ולפעמים גם הלב בתקופת בחירות. נשמח מאוד אם תכבדו את פרטיותנו למען שלום הילדים והמשפחה שלנו".

עוד פורסם כי תאריך היעד המסתמן לחתונה השלישית במספר של כוכב הרוק הוא חודש ספטמבר הקרוב, אם כי טרם נבחר המקום בו תתקיים החתונה. 

מטעמו של אביב גפן לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום ידיעה זו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו