לאחר שהפכה לאימא בפונדקאות: שר פיטנס חושפת את השם המלא של בתה

גורו הכושר, שהפכה לפני מספר שבועות לאם בפעם השלישית, פרסמה סרטון מתוק ושובה לב • תצליחו לנחש מהו השם שנבחר ליורשת העצר הטרייה?

שר פיטנס . צילום: אביב חופי

בשלהי חודש פברואר האחרון שיר סנדה, הלוא היא "שר פיטנס", הביאה לעולם יחד עם בעלה עידן בת שלישית בהליך פונדקאות, כארבע שנים לאחר שילדה בעצמה את בנה השני אליה ונדבקה בחיידק טורף שסיכן את חייה, אילץ אותה לעבור כריתת רחם והפך את הכניסה להיריון נוסף לבלתי אפשרית. אמש (שלישי) היא פרסמה בחשבונה באינסטגרם בעל מאות אלפי העוקבים סרטון מרגש שבו דיברה אל בתה, הודתה על הקשיים והאתגרים הכרוכים בטיפול בה וגם חשפה את השם שבחרה לה.

שר פיטנס מצפה לתינוק בהליך פונדקאות (ארכיון)

"חודש שלם מאז שהגעת לחי בסערה, חודש לא פשוט ולא קל, והיו לא מעט קשיים", כתבה סנדה בטקסט שצרפה לסרטון עם בתה. "בכי ללא הפסקה, רוצה את אימא כל היום ורק על הידיים, חוסר שעות שינה, ועוד ילדים שדורשים תשומת לב מסביב. הבית יצא מאיזון. אבל כמה חשוב לזכור בתוך הטירוף הזה להודות על הרגעים הללו ועל הקשיים של השגרה! לזכור שמה שיש לי היום זה מה שהתפללתי אליו ולדעת ליהנות גם מהימים הללו. זמן שעובר לא חוזר! מדברת אליה במילים יפות, אומרת לה תודה שהיא בחרה בי להיות אימא שלה ולא שוכחת לרגע: להודות גם הרגע", חתמה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎I am SHER 🫶🏻‎‏ (@‏‎sher_fitness‎‏)‎‏

את הדברים כתבה שיר מתחת לסרטון מתוק במיוחד שהעלתה ובו תיעדה את עצמה מדברת אל התינוקת הטרייה, הודתה לה על המקום שתפסה בחייה, ועל הדרך גם חשפה את השם שבחרה להעניק לה. "כבר חודש שלם שהגעת לעולם והארת את חיי. תודה שבאת אליי, אני אוהבת אותך כל כך. אני אוהבת אותך, אוריה מלכה שלי. תודה שבחרת בי להיות אימא שלך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר