"את הפיגוע הם הקדישו לי בעברית בדף שלהם בטלגרם"

הראפר יואב אליאסי (הצל) שיתף בתוכן שמסית נגדו ברשת ופורסם על ידי ארגוני טרור • "הם מאיימים עליי. ההסתה עובדת"

יואב אליאסי (הצל). צילום: כפיר זיו

הבוקר (חמישי) התעוררו תושבי ישראל לבשורה הקשה על פיגוע בבקעה, כשאל הזעם והעצב המגיעים עם פרסום כל ידיעה שכזו התווסף גם פוסט של יואב אליאסי (הצל), ששיתף בתוכן מסית אשר כוון נגדו ברשת על ידי ארגוני הטרור.

יואב אליאסי (הצל) מספר על הרגע ששינה אותו (ארכיון)

"ארגוני הטרור מאיימים עליי ישירות ומקדישים לי את הפיגוע בכביש 90", שיתף אליאסי את מאות אלפי עוקביו באינסטגרם ובפייסבוק בצילום מסך מתוך ערוץ טלגרם בשפה הערבית בו נכתב גם בעברית: "בקעת הירדן. על זה נאמר בוקר טוב. הפיגוע מוקדש להצל יואב אליאסי".

יואב אליאסי (הצל), צילום: אורן בן חקון

"היום בשבע בבוקר בבקעת הירדן מחבל חמוש בנשק אוטומטי באווירת הטבח ב-7 באוקטובר ניסה לרצוח ילדים ופתח באש על שני אוטובוסים של הסעות ילדים", כתב אליאסי. "למזלנו הרב, האוטובוסים היו ממוגני ירי ורק ילד אחד נפצע קל. המחבל המשיך לירות על רכבים בכביש ופצע קשה יהודי שעבר במקום.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yoav Eliassi‎‏ (@‏‎i_am_the_shadow‎‏)‎‏

"את הפיגוע ארגוני הטרור הקדישו לי בעברית בדף שלהם בטלגרם", כתב ואז הפנה אצבע מאשימה ישירה לשמאל ולתקשורת המסיתים נגדו לדבריו. "כל הכבוד ל0מאל הקיצוני ולתקשורת. ההסתה שלכם עובדת", הוסיף ולסיום כתב: "כדאי שתתפללו (למפלצת הספגטי או מי שאתם לא מאמינים בו ששערה מראש ילדי לא תפגע) ותייג את משטרת ישראל.

ממשטרת ישראל נמסר:
 
"הפעילות מתבצעת בהתאם למדיניות החברות, ערוצי השת"פ הקיימים והשותפות עם גורמים נוספים בפרקליטות ובשירותי המודיעין האחרים. את הפעילות לטיפול בהסתות לטרור מרכזת תת ניצב שלומית לנדס, בצוות שכולל קציני אח״מ, מודיעין, פרקליטות והמשרד לביטחון".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר