"מתחבקת איתו וחולמת עליה": אמה של מעיין אדם נשברת

יונה אדם, שאינה מרבה לשתף מרחשי ליבה על אובדן בתה האהובה מפל ז"ל, חרגה ממנהגה • היא שיתפה את עוקביה באינסטגרם בניסיונות להתמודד עם הכאב

המשפחה והחברים בהלוויית מפל אדם. צילום: קוקו

מאז הירצחה של אחותה של מעיין אדם, מפל אדם ז"ל, ב-7 באוקטובר בפסטיבל נובה, אמה, יונה אדם, אינה יודעת מזור לליבה השבור. למרות שהיא לרוב אינה מרבה לשתף מרחשי ליבה באינסטגרם ומנסה להתמודד עם הכאב והאובדן באופן פרטי ובתמיכת משפחתה, אמש (ראשון) חרגה יונה ממנהגה ושיתפה את עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם בפוסט מרגש על הדובי של מפל שהיה חשוב עבור שתיהן והיווה חלק בלתי נפרד מהקשר המיוחד שלהן כאם וכבת.

מעיין אדם במקום בו נרצחה מפל ז"ל, צילום: באדיבות HOT וקודה תקשורת

"סיפורו של דוביפלי", פתחה יונה את הפוסט שלווה גם בסטורי ארוך עם סדרת תמונות שהציגה את דובי הפרווה הלבן בשלל סיטואציות משעשעות ומבוימות. "לפלי (כינוי החיבה של מפל ז"ל. ע"ח) היה דובי לבן וחמוד שקיבלה במתנה מחבר", כתבה יונה. "לאורך שנים היא נהגה לישון איתו מחובקת, וגם כשעזבה את הבית לעיר הגדולה הדובי עזב יחד איתה. בין לבין, בתקופת שירותה הצבאי, נהגתי לתקשר איתה באמצעות צילומים 'לא שפויים' של הדובי, ובדרך זו להביע את אהבתי, געגועיי ועל הדרך גם להצחיק אותה.

בתה של מעיין אדם מתאחדת עם סבתה (ארכיון)

"ברבות הזמן זה הפך ל'נורמה' ושפה משותפת לה ולי", המשיכה והסבירה לעוקבים ואז שיתפה בהחלטה לקנות דובי נוסף אותו הלבישה בחולצה עם הדפס תמונה שלה ושל מפל.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yona Adam‎‏ (@‏‎yonaadam_habalebuste‎‏)‎‏

"מאז 7 באוקטובר ובעיקר לאחרונה עולה בי צורך חזק לחבק משהו בדמותה. חשבתי בהתחלה על כרית עם הדפס תמונה שלה ושלי, ואז תוך כדי חיטוט באתרים נזכרתי בדובי ומיד הבנתי שזה מה שאני רוצה! 'להשיב עטרה ליושנה' בקטנה ולהתחבר אליה שוב באמצעות הדובי, רק שהפעם הוא שלי. קניתי אחד גדול שאני מתחבקת איתו, נרדמת איתו וחולמת עליה. אין לי מושג מה עלה בגורלו של דוביפלי", כתבה בסופו של הפוסט.

מפל אדם ז"ל נרצחה בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר לאחר שהסתתרה שעות ארוכות מהמחבלים מתחת לרכב לצד בן זוגה רועי שלו שנפצע. בימים שלאחר מותה, אחותה מעיין הוציאה שיר לזכרה ואילו יונה הספידה אותה ברשת כשהיא כותבת בין היתר: "פלי שלי, הלכת לי, קרן שמש שלי. הלכת והשארת לכולנו עולם פחות מואר ולי כמעט חשוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר