המופע האחרון וההקדשה מאמא יממה לפני שנפטר: אבל על מות עומר דץ

מוסיקאים ושחקנים רבים משתפים את תחושותיהם בעקבות הטרגדיה שפקדה את משפחת דץ • "עומר הוא כמו הילד שלי"' אמרה חני נחמיאס • צפו בקטע המצמרר: אורנה דץ מקדישה לבנה אתמול את השיר "אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא" • וגם: כך זה נראה לפני שבוע כשהופיע עם אבא משה

עומר דץ ז"ל. צילום: רדי רובינשטיין

אנשי הבידור הישראלים סופדים ומשתפים את תחושותיהם לאחר שנודע שבנם של משה ואורנה דץ, עומר דץ' נפטר היום (חמישי) בעקבות התקף אפילפסיה.

השחקנית חני נחמיאס שיתפה: "אני לפני הצגה, ולא יודעת איך אני אתפקד על הבמה. דץ הוא אחד מחברי הנפש הכי קרובים שלי, עומר הוא כמו הילד שלי, בפעם האחרונה שראיתי אותו זה היה לפני כמה ימים. זו אבדה גדולה אני דואגת מאוד לדץ, שכל חייו היו סביבו, דואגת לאורנה שהיא חברה קרובה, זה פשוט אסון גדול".

המופע האחרון של עומר דץ, לפני שבוע עם אביו

כמו כן, איש הבידור הוותיק צדי צרפתי ספד: "אני זוכר אותו מגיל צעיר. זמר אדיר שהתפעלתי ממנו. פעם האחרונה שראיתי אותו זה היה בפסטיבל הפסנתר, עם נוכחות מקסימה והשנים עשו לו טוב. הייתה תחושה שהוא הולך לפרוץ וגם הצעתי לו תפקיד".

אורנה ועומר דץ ז"ל, צילום: צילום: רוני שיצר

יורם לוינשטיין, מנהל בית הספר למשחק שבו למד עומר, אמר: "אני בשוק. היו לו כשחקן הרבה פנים, הוא היה באמת עם אמביציות גדולות, זמר נפלא, שחקן מרגש. הוא היה מאוד קשור לאבא שלו".

יואב צפיר עורך ובמאי הכוכב הבא ספד: "עומר בחור מדהים ואהוב שבלט כבר באודישן הראשון. שפטתי אותו אחר ביורם לוינשטיין והוא צנוע ומוכשר. אורנה ומשה ויועד אחיו הם חברים, ואני מחבק אותם ומשתתף בצערם".

רק אתמול: אורנה דץ מקדישה לבנה עומר את השיר "אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא"

גם בתיאטרון הלאומי ״הבימה" השתתפו בצער. "התיאטרון כואב ואבל על לכתו בטרם עת של השחקן והזמר עומר דץ. עומר השתתף בהצגות הבימה ׳מצדה 1942׳ ו׳אדוני ראש המועצה׳. אורנה, משה ויועד דץ היקרים, משפחת הבימה כולה אבלה עימכם. שלא תדעו עוד צער", נמסר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר