לא מה שציפיתם: הג'וב החדש של יהודה לוי

השחקן, שמתהדר בזוגיות מתוקשרת עם דנה פרידר, נבחר להיות פרזנטור של חברת נדל"ן מובילה • כיצד יאופיין הקמפיין?

יהודה לוי . צילום: קוקו

השחקן ומנחה הטלוויזיה יהודה לוי נבחר להיות פרזנטור של חברת הנדל"ן "אביסרור". החברה הודיעה היום (שני) כי בחרה בלוי להוביל את פרויקט הדגל שלה בשדה דב, "אשירה".

צילומי הקמפיין בכיכובו יתקיימו בימים הקרובים, כשתקציב הקמפיין כולו צפוי לעמוד על כארבעה מיליון שקלים. הוא יעלה במהלך חודש אפריל הקרוב עם השקת הפרויקט, שייבנה על עתודת הקרקע האחרונה של צפון תל אביב. הפרויקט יכלול 406 יחידות דיור, החל מדירות שני חדרים ועד דירות פנטהאוז מפוארות.

יהודה לוי, צילום: פז בר

הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, חסויות, שלטי חוצות, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות.

מימין לשמאל: יהודה לוי, יורם אביסרור, גקי אביסרור ואלי אביסרור, צילום: דיגו מילטרבג

יורם אביסרור, מבעלי החברה: "אנו שמחים לצרף את יהודה לוי, שנבחר להיות פרזנטור שלנו ולהוביל את הקמפיין להשקת הפרויקט. יהודה הוא אחד השחקנים האהובים והאהודים בכל בית בישראל עם ערכים של ביתיות, מקצועיות וכישרון גדול".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר