אליקו עולה למתקפה: "ארז טל, אתה צריך להתבייש"

אחרי שספגו קיתונות של ביקורות וגידופים, השדרן ובת זוג ביקשו להגיב על המתקפה נגדם, בין היתר גם על זו שהגיעה מצד מנחה הטלוויזיה שצחק עליהם בתוכניתו • "רצינו להפיץ שמחה, איפה יש מקום לכל השנאה הזאת?"

אליקו, ארז טל. צילום: האולפנים המיוחדים, יוסי זליגר

קצת פחות משבוע אחרי שהביאו לעולם את בנם הבכור המשותף בלידה שהועברה בשידור חי ברשת החברתית ועוררו סערה רבתי, שדרן הרדיו אליקו כהן ובת זוגו לירז פנו היום (שני) אל הגולשים הנחשפים לתכניהם והגיבו להשמצות והקללות שספגו על בחירתם לחשוף את עצמם באחד הרגעים הכי אינטימיים ופרטיים.

"אני ולירז באנו במטרה להפיץ שמחה ואהבה בתקופה כזו חשוכה ועצובה בעם שלנו. לבוא, לחבר ולהצחיק! זו המטרה שלנו עדיין. תזכרו חברים, אהבת חינם", כתב אליקו בכותרת לסרטון המשותף שהעלה יחד עם לירז.

בתחילת הסרטון שהעלו אליקו ולירז הם הקריאו מהודעות הנאצה שקיבלו. "למה לא מחליפים אותו במקום משפחת ביבס", "נאחל להם שהתינוק שלהם ימות ברגע שהוא ייוולד".

@eliko_91fm

אני ולירז באנו במטרה להפיץ שמחה ואהבה בתקופה כזו חשוכה ועצובה בעם שלנו. לבוא ולחבר,להצחיק וזו המטרה שלנו עדיין.תזכרו חברים אהבה חינם❤️

♬ צליל מקורי - eliko

אחרי שהקריאו שתי דוגמאות מתוך מבול ההשמצות והקללות שספגו ברשת, התפנו אליקו ובת זוגו להסביר את הבחירה בשידור לידת בנם בלייב. "בימים שבהם אנחנו במלחמה, באנו לעשות לכם כמה רגעים של כיף, הכנסנו אתכם לתוך העולם שלנו. איפה יש מקום לכל השנאה הזאת? אנחנו באנו לתת אהבה", אמר.

גם לירז הגיבה לביקורת נגדה. "זה שאני בת 19, זה לא אומר שאני לא יודעת מה אני רוצה. אני רק רציתי לתת לכם רגע של שמחה, רגע של אהבה. אחרי שהודענו שאנחנו הולכים לעשות לידה בשידור חי קיבלנו כל כך הרבה תגובות תומכות ואוהבות ומחבקות, וגם הרבה שלא", ציינה.

"ועוד איך שלא", הדגיש אליקו רגע לפני שהוסיף קטע וידאו מתוך התוכנית "ארז ואברי" שבה אמר טל את הדברים הבאים: "מחר בבוקר אחרי הקפה והמאפה של הבוקר, אני אכנס לשירותים ואת מה שאני אעשה שם אני אעביר בשידור חי, ואתה תראה שלשידור הזה יהיה יותר עוקבים ויהיה יותר מרגש".

אליקו ובת הזוג, צילום: ללא קרדיט

מיד לאחר סיום הקטע המדובר פנה אליקו לטל והתקומם נוכח ההשוואה בין שידור חי מלידת בנו לשידור חי מהשירותים. "אני והבנות שלך למדנו באותו בית ספר יסודי. אני לא חושבת שאם הייתי יושבת ליד הבת שלך היית אומר לי דבר כזה", הוסיפה לירז.

"ארז טל אתה צריך להתבייש, אתה איש מוערך, איש טלוויזיה מוערך. אני מעריך אותך הרבה פחות אחרי מה שאמרת, אבל אני מאחל לך שתחווה כל רגע עם הילדים שלך כחוויה מהממת. כך אנחנו מרגישים רגע לפני הברית של הבן שלנו שתהיה מחר בעזרת השם. אנחנו רוצים עוד פעם לאחל, רק רק אהבה", חתמו בנשיקה.

מארז טל טרם התקבלה תגובה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר