ביום האהבה: ההפתעה של עמוס תמם

הקרנת הבכורה של סדרת הדרמה של קשת נערכה בבית החולים איכילוב, שם גם צולמה הסדרה • חברי הקאסט הפתיעו את הצוותים הרפואים, מלבד איילת זורר שמצטלמת בימים אלה בארצות הברית

כוכבי חולי אהבה מפתיעים באיכילוב // צילום: אורטל דהן זיו

כוכבי "חולי אהבה", הדרמה הרומנטית החדשה של קשת 12 שתעלה ביום שני הקרוב (19/12) למסך הפתיעו את הצוותים הרפואיים שהוזמנו להקרנת בכורה מיוחדת שנערכה הערב (רביעי) באיכילוב.

הסדרה החדשה עוסקת בסיפור אהבתם של כירורגית מצליחה, אותה מגלמת איילת זורר ופוליטיקאי כריזמטי, אותו מגלם עמוס תמם.  

חברי הקאסט, ביניהם תמם, זהר שטראוס, נלי תגר, דנה סמו, רינה מצליח ושרה פון שוורצה נכנסו עם תחילת ההקרנה וברכו את הצוותים הרפואיים שהגיעו לצפות ראשונים בפרק הבכורה. 

באו להפתיע,

את ההקרנה אירח פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי תל אביב (איכילוב) בו צולמה הסדרה ושחלק מעלילתה נכתב בהשראת סיפורו האישי. איילת זורר, שלא יכלה להגיע בשל השתתפות בצילומים של סדרה אמריקנית, מסרה את תודתה האישית לצוות של איכילוב, ולצוותים הרפואיים בכלל.

עמוס תמם ופרופ' רוני גמזו, צילום: אורטל דהן זיו

כאמור, במרכז הסדרה עומדת ד"ר עמליה לוי שמגלה איך זה להיות גם בצד השני של שולחן הניתוחים, ומיכה חדאד, שרואה עצמו כמועמד עתידי לראשות הממשלה אך בדרכו לצמרת יצטרך להתמודד לא רק על הבוחרים אלא גם על בריאותו. דווקא כשהם מתמודדים על חייהם, בין השניים נרקם סיפור אהבה ייחודי, כנגד כל הסיכויים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר