"נשכבתי מתחת לגשר לבד": האזעקה תפסה את אנה ארונוב באמצע הכביש

דקות לא פשוטות עברו על אושיית הרשת ושופטת ריאליטי הריקודים כשאזעקות פילחו את השמיים במרחב בו נהגה ברכבה הפרטי • "מציאות נוראית", הביעה זעזוע מהמצב הבלתי נתפס

אנה ארונוב על רגעי האימה

אנה ארונוב הייתה היום (שני) בדרכה להעביר סדנת ריקוד בעיר בית שמש כשאזעקה נשמעה באזור ואילצה אותה לעצור בצד, לצאת מרכבה ולנסות להגן על עצמה בצורה הטובה והאופטימלית ביותר בהתאם לתנאי השטח. דקות לאחר מכן, היא פרסמה סרטון שבו ביקשה להעביר את תחושותיה באותם רגעים של פחד בהם היא מנסה לקיים שגרת חיים בצל מציאות ביטחונית קשה, רוויות כאב, ומבעיתה.

אנה ארונוב, צילום: לידור חדידה

"איזו מציאות הזויה!", אמרה ארונוב בפתח דבריה שצולמו אחרי האזעקות שנשמעו, כשכבר חזרה לרכבה. "נסעתי, הגעתי ליד בית שמש. אני מעבירה היום סדנה לילדים רקדנים, יש להם חוגי חנוכה. בדרך, באמצע שום מקום, תפסה אותי אזעקה... אני פתאום לבד, על הכביש, עצרתי, שכבתי מתחת לאיזה גשר... וואו! באמת, זו מציאות נוראית, פשוט נוראית. הכל ביחד, כן? הכל. וגם זה. ממש נורא", חתמה את דבריה.

אנה ארונוב, צילום: משה בן שמחון

כשעה לאחר מכן, עדכנה ארונוב על כך שהגיעה ליעדה, למרות התלאות, ועשתה זאת באמצעות סטורי באווירה הרבה יותר מחויכת וטובה כשצילמה את ילדות קיבוץ צרעה, שנראה שהתלהבו מאוד מנוכחותה. "היה שווה להגיע", כתבה.

הסטורי של אנה ארונוב, צילום: אינסטגרם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר