אחרי הפרידה: טל רואה מ"חתונמי" פותחת הכל

ימים ספורים אחרי שהתבשרנו כי אחד השידוכים היותר מוצלחים בריאליטי הרומנטי החליט להפריד כוחות, הצד הנשי בקשר פותחת את הלב • "משתדלת לשמור על אנרגיות חיוביות", היא אומרת בין היתר

רון וטל ב"חתונמי". צילום: קשת 12

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" טל רואה התייחסה אמש (שבת) באופן עקיף לפרידה מבן זוגה בשנה האחרונה, האיש שאותו הכירה בפעם הראשונה מתחת לחופה, רון שוורץ. במסגרת סדרת שאלות ותשובות שערכה עם הגולשים בעמודה באינסטגרם, רואה נדרשה להשיב על מצב רוחה בימים אלה אחרי סיום הקשר, וגם הסבירה איך היא רואה לנכון להתמודד עם שינוי סטטוס זוגי.

דנה זרמון פרשנית חתונמי (ארכיון)

"מה שלומך בתקופה הקשה הזו?", נשאלה טל. "מרגישה שאין לי זכות להתלונן. ההתמודדות שלי היא כאין וכאפס לעומת כל כך הרבה אנשים סביבי. משתדלת לשמור על אנרגיות חיוביות ולהפיץ אור".

"איך מתמודדים עם פרידה?", ביקשה אחת הגולשות לטכס עצה. "קודם כל זמן. אני מאמינה שכל מה שקורה, קורה לטובה, גם אם זה לא נראה ככה באותם רגעים. אני חושבת שכל מה שאנחנו עוברים בדרך זה רק על מנת לדייק את עצמו, ורק ככה נדע להוקיר את הטוב. ותמיד תזכרי: מה ששלך שלך, והוא יגיע עוד אלייך".

רון וטל ב"חתונמי", צילום: קשת 12

"איך לא מתייאשים למצוא זוגיות?", הוסיפו לשאול. "אל ייאוש בעולם כלל! תזמני את זה, תתפללי לזה, תבקשי את זה כל יום. הוא יגיע!", הבטיחה.

למרות שהידיעה על הפרידה שלה מבן זוגה רון שוורץ מילאה בשבוע שעבר את מדורי הרכילות, אחת העוקבות ביקשה מרואה לאמת את הדברים. "את בזוגיות?", שאלה העוקבת. "לא", השיבה רואה בקצרה.

רון וטל ב"חתונמי", צילום: קשת 12

גם שאלה על הקשר עם הנשים שעברו איתה את החוויה המסעירה מול המצלמות הייתה שם. "עם מי מבנות 'חתונמי' את בקשר? יוצא לכן להיפגש הרבה?", הסתקרנו. "על בסיס שבועי. אוהבת אותן אחת אחת", כתבה טל על רקע תמונה קבוצתית משותפת.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר