עומר אדם ויעל שלביה הגיעו לניו יורק - זו הסיבה

הזמר שלא מפסיק לתרום למען המדינה עשה את דרכו לארצות הברית עם בת זוגו ועוד סלבס מקומיים, כדוגמת אסי עזר ורותם סלע • הפעם לא מדובר בחופשה רומנטית

עומר אדם ויעל שלביה. צילום: אוהד קב

ממשיכים להירתם למען ישראל מעבר לים: אתמול בערב (שלישי) התקיים במנהטן אחד מאירוע ההתרמה הגדולים והמרגשים למען נפגעי טבח 7 באוקטובר. מי שכמובן עלה על מטוס לניו יורק כדי לסייע בתרומות הוא הזמר עומר אדם, שהופיע באירוע ולצדו כמובן, בת הזוג יעל שלביה. 

מאחורי האירוע המכובד והמרגש עומדות שתי ישראליות פילנתרופיות שחיות על קו ניו-יורק ישראל, נטלי היסטר אוסטד ומלאני ברונפמן ומייקל קארי, יהודי-אמריקני ופילנתרופ, איש עסקים בולט בענף הנדל"ן. בין האמנים שהגיעו מלבד אדם הוא המנטליסט המצליח והאהוב על הקהל האמריקני, ליאור סושרד.

הכוכבים הישראלים באירוע התרמה במנהטן,

נטלי היסטר אוסטד ומלאני ברונפמן / צילום: אוהד קב

מייקל קארי וליאור רז, צילום: Clane Gessel

בקהל אפשר היה למצוא את אורח הכבוד, ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס וגם אורחים מיוחדים שהגיעו היישר מישראל, ביניהם, חיים אתגר, ליאור רז, גלעד ארדן שגם נשא דברים, אדווה דדון, ידין גלמן, אסי עזר, רותם סלע, שלומית מלכה, דר זוזובסקי ואורחים נוספים שעזרו בגיוס של כ-10 מיליון דולר שייתרם ישירות למשפחות הנפגעים. 

שלומית מלכה ודר זוזובסקי, צילום: אוהד קב

ראש עיריית ניו יורק / צילום: אוהד קב

ידין גלמן וענת מאיר / צילום: אוהד קב

על במת אירוע עלו לספר את סיפורם מאירועי הטבח ידין גלמן שנפצע בהתקלות בקיבוץ בארי ולצדו ענת מאיר, אשתו של דוד מאיר שנפל בקרב וסבין תעסה יחד עם שני בניה. סבין שכלה את בעלה גיל ובנה אור בטבח בנתיב העשרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר