אסי בוזגלו נגד אביב גפן: "ליאור נרקיס לא עוסק בפילוג"

כוכב "הבוזגלוס" תפס צד בוויכוח הווירטואלי שהתפתח בין שני הזמרים על רקע ההצעה של האחרון לאמץ את אחת החטופות שסיפורה הטרגי לא הותיר עין יבשה אחת בישראל • "פזר אהבת חינם, זה בחינם!", הזכיר בוזגלו לגפן

אביב גפן, ליאור נרקיס ואסי בוזגלו. צילום: גדעון מרקוביץ', כפיר זיו

רעש גדול יצרה השבוע ההצעה של ליאור נרקיס לאמץ לחיק משפחתו את אביגיל עידן שהוריה נרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס בטבח שאירע בשבעה באוקטובר. אחת התגובות לדבריו של נרקיס הייתה ציוץ של הזמר אביב גפן שביקר בסרקזם את ההצעה שלו. הדברים גררו תשובה מצד נרקיס, שהזמין את גפן להופיע לצידו. אמש (שני) אסי בוזגלו, שבחר להשמיע קול מעט פחות מפויס מנרקיס, רמז על כך שגפן עוסק בפילוג וקרא לו לנהוג אחרת.

"אין על הלב של ליאור. עם כל הכבוד לאביב, ליאור לא עוסק בפילוג ועדיין עם כל הסערה סביבו ממשיך לעשות טוב על הנשמה לחתן ולכלה וכל כולו בעשייה טובה ומבורכת. אז אביב, פזר אהבת חינם, בחיאת! זה בחינם!", חתם בוזגלו את דבריו.

הסטורי של אסי בוזגלו, צילום: אינסטגרם

כאמור, חילופי הדברים בין גפן לנרקיס עוררו סערה רבתי בביצה. "הייתי שמח לאמץ את חוסר המודעות של ליאור נרקיס, אבל אין לי בית מספיק גדול", כתב גפן בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר). בתגובה לדבריו של גפן, העלה נרקיס סטורי באינסטגרם שבו הזמין את אביב להתגייס למיזם שאותו הקים, שמטרתו לעזור לחתנים וכלות להינשא בימים מורכבים אלה.

"אביב, בוא להופיע איתי במיזם שלי יחד עם בית חב"ד, מחתנים את הלוחמים. אחי היקר, יהיה לנו לכבוד, נדבר עם על טקט וכאלו", קרץ נרקיס. "אני יודע שאתה מופיע באהבה ללוחמים, ואני רציני ולא ציני. תבוא אחי, בעיקר נתחבק ונתרגש עם זוג הלוחמים. תתחיל בבקשה לעבוד על מוואלים", ביקש מגפן רגע לפני שפרסם את רשימת החתונות הארוכה בה הוא עתיד לקחת חלק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר