קובי פרץ נגד אהוד ברק: "לשלול ממנו אזרחות ולהעיף לאיראן"

הזמר החליט להגיב לדבריו של ראש הממשלה לשעבר שהאשים בראיון לרשת CNN את ישראל בבניית הבונקרים מתחת לבית החולים המרכזי ברצועת עזה • "מרוב שעמום פולט שטויות ועושה בושות"

קובי פרץ בבית המשפט המחוזי בתל אביב ב-2019 (ארכיון). צילום: יהושע יוסף

קובי פרץ ביקש היום (שלישי) להתייחס לסערה הגדולה שיצר ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כשטען בראיון שהעניק לרשת CNN כי "ישראל בנתה את הבונקרים בשיפא". בעמודו ברשת החברתית אינסטגרם תקף פרץ באופן קשה את ברק, קרא לשלול ממנו את האזרחות הישראלית וכינה אותו "תומך טרור". פרץ לא היה היחיד שהביע כעס על דבריו של ברק. גם הדוגמנית נטלי דדון העבירה מסר חד משמעי לפוליטיקאי לשעבר בעמודה הפרטי.

"אויב מבית, לך כבר", דרש פרץ מברק בפתח דבריו הנוקבים. "מרוב שעמום פולט שטויות ועושה בושות. אם היית ברוסיה, פוטין כבר היה מעלים אותך מזמן", תקף את ראש הממשלה לשעבר על רקע צילום מסך מתוך ידיעה חדשותית שכללה את הציטוט המדובר והנפיץ מתוך הריאיון ל-CNN.

אהוד ברק (ארכיון), צילום: הרצי שפירא

בהמשך פרץ אף החריף את הטון נגד ברק וקרא לשלול ממנו את האזרחות הישראלית. "ואני אוסיף: חייבים לשלול לתומך הטרור החלאה הזה את האזרחות ולהעיף אותו לאיראן. יש לנו אויבים גדולים גם מבית וגם מבחוץ שחייבים להכחיד מאיתנו".

הסטורי של דדון, צילום: אינסטגרם

גם אושיית הרשת נטלי דדון לא הצליחה להישאר אדישה לדבריו של ברק, והעלתה סטורי לעיני מאות אלפי עוקביה שבו כתבה על רקע מסך שחור: "אהוד ברק! צא לנו מהחיים כבר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר