"רק אני יודעת כמה הוא עושה": צופית גרנט משבחת את שולי רנד - וזו הסיבה

מגישת הטלוויזיה ואשתו של הזמר ביקשה להעניק כמה מילות עידוד וחיזוק לאיש שלצידה שעושה ימים כלילות על מנת לחזק את רוחו של עם ישראל בימים קשה אלה • "איזה איש. שמחה בך וגאה בך כל כך"

טקס החופה של שולי רנד וצופית גרנט. צילום: ללא קרדיט

אם היינו צריכים עוד הוכחה להתגייסות המרשימה של אמני ישראל למאמץ הלאומי להרמת המורל בקרב עם ישראל אחרי הטבח המחריד שביצע ארגון הטרור חמאס ביישובי הדרום, קיבלנו אותה היום (רביעי) בסטורי קצר שהעלתה צופית גרנט, אשתו של הזמר שולי רנד, שביקשה לעצור לרגע הכל כדי לפרגן לבעלה על ההתגייסות המרשימה שלו למען המדינה.

"רק אני יודעת", כתבה גרנט בפתח דבריה. "שולי עובר מזירה לזירה, תומך, מכיל, מקשיב, בוכה", שיתפה בהירתמותו של רנד ובכתף שהציע לכל מי שנזקק לכך ופגש בו במהלך השבועיים וחצי האחרונים. "איזה איש. שמחה בך וגאה בך כל כך", סיכמה בתחושת סיפוק עם אימוג'י מאוהב.

נועה קירל בביצוע מרגש ליוניקורן | מתוך משדר ההתרמה לתושבי הדרום (ארכיון)

נספר כי רק אתמול פרסם רנד קטע מתוך השתתפותו במשדר ההתרמה למען תושבי העוטף בהנחיית גורי אלפי ואגם רודברג. "יחד עם חבריי לבמות, התגייסנו לשיר ולעודד את עם ישראל", כתב רנד על רקע סרטון שלו מתארח בתוכנית. "האחדות בינינו היא צו השעה. רק ככה נוכל להביס את האויב האכזר שמולנו ועל הדרך גם לחסל את האויב שהיה בתוכנו. עם ישראל חי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר