השיחה המצמררת מהתופת: מעיין אדם חושפת את המילים האחרונות של אחותה

מגישת הטלוויזיה פרסמה היום בחשבונה באינסטגרם שיחה שניהלה אחותה המנוחה מפל אדם ז"ל עם אביה בשיאו של הטבח, כשהיא מחפשת אחר מקום מסתור

מעיין אדם בהלוויית אחותה מפל. צילום: קוקו

מעיין אדם שעוד יושבת שבעה על אחותה מפל ז"ל, מוצאת היום (שני) כוחות כדי לחזק את כוחות הביטחון, ומפרסמת את שיחת הטלפון הדרמטית שערכה אחותה מפל אדם ז"ל המנוחה עם אביה ברגעים שבהם ניסתה להסתתר מפני המחבלים הארורים שטבחו בבאי המסיבה שבה השתתפה בסמוך לגבול רצועת עזה. אדם הדגישה כי היא עושה זאת כדי להבליט את צוואתה של אחותה, שביקשה מקום בטוח לחיות בו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by maayan adam מעיין אדם (@maayanadam)

"לכל הכוחות, לכל היחידות והחילות, לכל האלוהים והרוחות", פנתה אדם אל אותן אוזניים שחשוב לה שיאזינו לקולה. "משתפת איתכם בקושי רב את צוואתה של מפל מהמסתור בו נרצחה: מקום בטוח. מקווה שיחזק אתכם, ושהיא תהיה רוח במפרשים שלכם", כתבה בכאב מתחת לתיעוד הקולי המצמרר של השיחה בין מפל אדם ז"ל לאביה, זאת על רקע תמונה של מפל מסתתרת מפני המחבלים.

באותה שיחה מדוברת נשמעת מפל בתחילת השיחה פונה לאביה בקול שבור ואומרת "אבא". "את בסדר מפל?", שואל אותה בתגובה האב, שנענה בשתיקה ארוכה מצדה. "מפלי, רק תגידי לי אם את במקום בטוח. אני מבין שעברת משהו נוראי", מנסה האב המודאג להבין את מצבה של בתו באותם רגעים. "לא", משיבה לו אדם בבכי ובחרדה. "מה? לא?", מתקשה האב למשמע התשובה הקשה. "לא... לא...", מדגישה שוב מפל בדמעות, רגע לפני שניתקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר