הרעיון של כוכב "האח הגדול": "שגלעד שליט ידבר עם משפחות החטופים"

נתנאל רודניצקי, שנחרד כששמע מפי דובר צה"ל עדכון של מספר החטופים בעזה, ביקש להתריע בפני מצב של שאננות וציין את חשיבות החזרתם של מי שנלקחו בשבי • גלעד שליט מסר בתגובה: "מקווה שהחטופים יחזרו בהקדם האפשרי למשפחותיהם"

נתנאל רודניצקי. צילום: קוקו

כשהוא יושב בביתו ומאזין לדיווחים החדשותיים השוטפים בערוצי החדשות בטלוויזיה, נחשף נתנאל רודניצקי לעדכון של דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי שציין בפני אזרחי מדינת ישראל כי 199 חטופים נמצאים באופן רשמי בידי ארגון הטרור חמאס. הדברים הקשים של הגרי השפיעו על רודניצקי שביקש לומר את דעתו הנחרצת בנושא.

הראשון לקראת חייו החדשים: גלעד שליט במדרגות המובילות אל ביתו, צילום: דו"צ

על רקע צילום מסך מתוך העדכון של דובר צה"ל על 199 המשפחות שיקיריהן נחטפו לרצועת עזה כתב רודניצקי: "אני באמת מאחל לכל המשפחות לראות את היקרים להן מכל, כמה שיותר מהר. אבל אם לא יעשו פה רעש על החטופים, הזמן רק יתארך ויתארך", שיתף בדעתו בנושא.

"הייתי שמח אם גלעד שליט היקר שלנו ידבר עם משפחות החטופים וייתן להם קצה של אור, כי לחיות ככה עם הספק של מה קורה איתם שם שווה ערך למוות", ביקש להבהיר לגולשים הנחשפים לתכניו את הקושי לעמוד באי הוודאות. "מאות נחטפו, ומאות משפחות מתות מבפנים בינתיים", חתם את דבריו.

עוד קודם לכן, אמש, העלה רודניצקי סרטונים לעמודו באינסטגרם ובהם ביקורת כלפי התנהלות המדינה על רקע ההחלטה להעביר מים לדרום הרצועה. "החזרנו לעזה את המים, נחזיר להם גם את החשמל, את הגנים, בואו נבנה להם גם את הבניינים מחדש, עלינו. מדינה של פיס אנד לב. תרצחו לנו ילדים, תכרתו ראשים, ואנחנו פיס אנד לב. קחו חשמל", אמר בציניות.

בהמשך החריף את הטון נגד קברניטי המדינה. "הביתה! הממשלה בגדה בנו. השאירה אותנו לבד במערכה בדרום וגרמה לאלפי ילדים וחיילים להירצח בדם קר על ידי האויב. לכו הביתה, ראש הממשלה, נשיא המדינה, כל מי שקשור. צריך לעשות איפוס מחדש. לא ביבי, לא שמיבי, לא טיבי, לא זיבי. הביתה", זעם.

מטעמו של גלעד שליט נמסר בתגובה: "ליבי עם המשפחות השכולות, עם החטופים ועם משפחותיהם. אני מכיר באופן אישי את הכאב הרב. אני מקווה שהחטופים יחזרו בהקדם האפשרי למשפחותיהם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר