"עושים סקס ב'האח הגדול'"? כוכבת הריאליטי חושפת סודות מפתיעים

שי מיקה, פליטת הבית המפורסם ומשפיענית הרשת, העלתה פוסט בעמודה האישי באינסטגרם בו לא התביישה לענות על אף שאלה חודרנית שאי פעם הופנתה אליה בנושא התוכנית שהפכה אותה לשם מוכר בכל בית

שי מיקה . צילום: רונן אקרמן

שי מיקה, זוכת "האח הגדול" לשעבר (בעונה האיקונית בה השתתף, כידוע, מר שי חי), העלתה פוסט מלווה בסרטון בחשבונה באינסטגרם בו חשפה סודות עסיסיים במיוחד המסתתרים מאחורי הקלעים של פורמט הריאליטי המצליח.

לאחר הזכייה ב"האח הגדול": איך יובל מעתוק חוגגת? // צילום: אור גפן (ארכיון)

"שאלות שתמיד שואלים אותי על 'האח הגדול'", פתחה מיקה את דבריה בסרטון בו היא מציגה לראווה מוצרי צריכה בסיסיים כחלק מהיותה משפיענית רשת ויוצרת תוכן. "האם אני ממליצה להיכנס לאח הגדול? אז האמת שלא, אלא אם כן אתם בשלב בחיים שאין לכם מה להפסיד, כי התוכנית הזו משנה את החיים ואי אפשר לחזור אחר כך לחיים רגילים", השיבה לשאלה הראשונה ואולי הרכה ביותר שקיבלה מעוקביה – ומשם המשיכה והטילה פצצה עסיסית וצהובה במיוחד: "האם באמת עושים סקס ב'האח הגדול'? אז חד משמעית כן", השיבה בחיוך שובבי. "בעונה שלי היה מלא. אבל לא מצלמים, כי אסור לצלם את זה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Shay Mika Weizman (@shaymika)

"ואם כל מה שרואים שם זה אמיתי או עריכה? אפשר לספר סיפור או לתת למישהו יותר זמן מסך, אבל האופי זה מי שאתה, במיוחד אחרי תקופה ארוכה שהפנים של כולן נחשפות ואי אפשר לשחק אותה".

מיקה המשיכה והשיבה לשאלה האם היא נשארה בקשר עם אנשים מהעונה בהשתתפותה. "כן, עם כולם. מדברים לעיתים רחוקות. ואפילו אני וקסניה חברות ממש טובות. כמובן דודו שלא יהרוג אותי שלא אמרתי שאנחנו חברים טובים", חתמה את דבריה, תוך שהיא לא מוותרת על התוכן השיווקי והחטיפים שזללה בסרטון על מנת לקדמם כחלק מעבודתה כמשפיענית רשת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר