אוהד בוזגלו. צילום: יח"צ

אוהד בוזגלו תובע את הסטנדאפיסט שקילל אותו: "זה יעלה לו ביוקר"

מערכות היחסים הלא שגרתיות שמנהל כוכב "הבוזגלוס" זכו להתייחסות במופע של הסטנדאפיסט אסף יצחקי • מי שפחות צחק היה בוזגלו עצמו שהודיע שיתבע את הקומיקאי

אוהד בוזגלו תובע את הסטנדאפיסט אסף יצחקי על סכום של מאה אלף שקלים, כך על פי כתב התביעה שפורסם אמש (שלישי) ברשתות החברתיות.

הווידוי של אוהד בוזגלו (ארכיון)

בוזגלו, שנחשף לקטע הסטנדאפ של יצחקי בו השתמש במילים מעליבות על רקע הפוליאמוריה שבה בוזגלו דוגל וזוכה לסיקור ועניין תקשורתי נרחב, פרסם אמש שני סטוריז בחשבונו באינסטגרם שבהם התקשה להסתיר את זעמו נוכח ההשפלה שחווה לכאורה באופן פומבי.

"מה יהיה עם הגמד המכוער הבן ז**ה הזה שתוקף יותר אוקראיניות קטנות מפוטין? אנחנו קוטעים את מהדורת החדשות כי אוהד בוזגלו תקתק עוד אוקראינית", אמר יצחקי בקטע הסטנדאפ שפורסם ברשתות החברתיות ועורר את זעמו של בוזגלו.

אוהד בוזגלו, צילום: אוהד קב

"תגובה רשמית: יש המון אנשים שמנסים לתפוס כותרות על אנשים אחרים מוכרים שבמרכז העניינים", כתב בתגובה בוזגלו בסטורי. "אין לי בעיה עם זה, ואני מבין את הקונספט ומודע לו. אבל האון שבו אנשים מסוימים בוחרים לעשות כותרות ולנסות לקדם את עצמם על ידי הפצת שנאה, הכפשות ולכלוכים הוא לא מקובל. אנחנו אנשים של אהבה וטוב, ואני אגיב כחוק לכל קנאי לא חכם. במיוחד שיכפיש אותי בפומבי או יקלל ויירד על נשים שקשורות אליי. אני לא הכרתי את יצחקי הזה לפני ששלחו לי את הסרטונים שלו והניסיון הפתטי והלא מצחיק שלו יעלה לו ביוקר עכשיו בבית המשפט. ועל זה נאמר 'צוחק מי שצוחק אחרון'. נ.ב. הסרטון המלא בידינו".

המופע של אסף יצחקי, צילום: יוטיוב

בוזגלו גם התייחס לדברים שאמר יצחקי על כוכבת הטיקטוק ספיר ("רונדלים") מיכאלי שאותה כינה "ז**ה מטומטמת": "להפיץ שנאה בבוטות כזאת עם קללות והכפשות ובנוסף לקלל בחורה שעומדת להתחתן ולעשות לה נזק כזה", זעם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו