המודח הטרי מבית "האח הגדול" על שי ושניר: "לא יחזיקו יומיים בחוץ"

יאיר כמכאג'י הרים את הכפפה ופתח תיבת שאלות לאלפי עוקביו באינסטגרם, שם ענה על יחסיו בבית עם עדן וסתיו, וגם הביע את דעתו הנחרצת על הקשר הרומנטי בין הזוג הבולט בבית

שי ושניר ב"האח הגדול". צילום: רשת 13

המודח הטרי מבית "האח הגדול", יאיר כמכאג'י, שרק בשבת האחרונה יצא מהמשחק, מתחיל להתרגל לחיים שבחוץ. כחלק מהסטטוס החדש שלו כפליט ריאליטי, הוא ערך היום (רביעי) סשן של שאלות ותשובות עם העוקבים שהתווספו לחשבונו באינסטגרם, והעניק תשובות מעניינות במיוחד לגבי הדמויות שאיתן בילה בבית המפורסם. בין היתר הביע את דעתו על חוזק מערכת היחסים של שי ושניר, סיפר על הקשר שלו עם עדן שבירו במשולש הרומנטי שנוצר עם יובל לוי, וגם ניסה לנחש מי לדעתו ייקח את כל הקופה בסוף העונה ויצא מהבית עם מיליון שקלים.

שניר נגד סתיו (ארכיון)

"אתה חושב שתשמור על קשר עם עדן?", נשאל כמכאג'י, שכזכור היה הצלע השלישית במשולש האהבה הסבוך יחד עם עדן ויובל. "ברור! אני ועדן היינו צוחקים כל היום ביחד, מאוד התחברנו!", השיב. "איך הייתה ההרגשה לעמוד מול עדן, כשאחד מכם הוא המודח?", ביקשו מכמכאג'י לדעת. "כל רגע בבית הוא בממדים הרבה יותר חזקים מהחיים בחוץ. עדן הייתה החברה הראשונה והכי קרובה שלי בבית, ידעתי שאם אני נשאר, ארגיש כאב חזק של עצב ובדידות".

"מי אתה רוצה שיזכה ומי לדעתך יזכה?", אתגרו את יאיר שבחר לענות בסימון תמונותיהם של המועמדים הראויים בעיניו: עדן שבירו, אורי כהן, אורי נגר, יובל מעתוק, אתי ייטב וסתיו קצין. על השאלה את מי מהדיירים היה רוצה לראות זוכה במיליון ציין את סתיו קצין ויובל מעתוק.

יאיר כמכאג׳י, צילום: מיכה לבוטון

"הזוגיות של שי ושניר יפה בבית כמו שאנחנו רואים בחוץ?", דרשו מיאיר לחוות את דעתו בעניין. "כמעט כל מה שאתם רואים בטלוויזיה הוא לא באמת החיים המציאותיים של הבית. לגבי הזוגות: לדעתי האישית לא מחזיק יומיים בחוץ".

סתיו קצין, צילום: רן יחזקאל

"איך סתיו במציאות? נעים וכיף איתה?", הסתקרנו. "סתיו היה אחת הבנות הכי מצחיקות שהכרתי בחיים שלי!", פסק יאיר בהתלהבות. "היא חכמה וחזקה. לא תמיד הסכמתי איתה, וידעתי לבקר אותה בדעותיי האישיות, אבל בבית הזה להצליח להתמודד כל פעם מול קבוצה שלמה, בין אם אתה צודק או לא, זה חוזק מטורף", הבהיר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר