מיכל הקטנה פותחת הכל על הפרידה: "הלב שלי שבור לרסיסים, לא מעכלת"

כוכבת הילדים סיפרה לגולשים על הלב המרוסק בצל הפרידה מבעלה ואבי ילדיה, איש העסקים ניר ויצמן • "לפעמים אני רוצה לצעוק 'למה, בורא עולם? למה זה מגיע לי?'"

מיכל הקטנה. צילום: אור גפן

ימים לא פשוטים בכלל עוברים על מיכל הקטנה. אחרי זוגיות של למעלה מעשרים שנים עם בעלה ואבי ילדיה איש העסקים ניר ויצמן, נראה שהקרקע נשמטת מתחת לרגליה של כוכבת הילדים כשהיחסים בין השניים עלו על שרטון.

מיכל הקטנה בווידוי אישי (ארכיון)

אתמול (שבת) היא פרסמה פוסט כואב שבו סיפרה על הימים המורכבים שעוברים עליה וסיפקה תשובה לשאלה כיצד היא מתמודדת עם הכאב ומה נותן לה את הכוח להרים את הראש ולהמשיך הלאה.  

"כפי שאתם כבר יודעים, ההתמודדות שלי כרגע גדולה ומאתגרת. הלב שלי שבור לרסיסים, הראש שלי מסתובב, לא מעכלת, והנפש בוכייה", שיתפה ויצמן את עוקביה. "כאימא לשישה ילדים וכאשת קריירה אין לי את היכולת לעצור הכל ולבכות מול טלוויזיה מרצדת, עם כמה שהמחשבה לקחת את הזמן ולהתחבא מהעולם מהדהדת בתדירות גבוהה בראשי, המחשבה על העתיד שלי ושל המשפחה שלי מהדהדת גם היא בחוזקה, בלי הפסקה. לצד כל התסריטים שמעכירים את הנשמה שלי, עולים גם כמה תסריטים טובים, מעודדים, מחזקים ומרגשים".

מיכל הקטנה, צילום: אפרת אשל

בהמשך התייחסה לחוזק הנפשי שהיא מפגינה. "רובכם שואלים אותי איך אני עושה את זה. איך אני מתמודדת. בכל בוקר אני מתעוררת לצד הילדים האהובים שלי, אני בוחרת לשים את הזמן שלי בהם. אני בוחרת להאמין בימי שלום, אחווה ואהבת חינם, להאמין שהכל מאת השם יתברך. אני בוחרת לקבל את הצער, לחבק ולהתחזק מהכאב, להתעורר בכל בוקר בשמחה!".

מיכל הקטנה, צילום: אור גפן

"לפעמים אני רוצה לצעוק 'למה, בורא עולם? למה זה מגיע דווקא לי?', ודווקא אז מגיע ילד שרץ לחבק אותי. אני יודעת שאת הניסיון שאני עוברת הנשמה שלי ביקשה. להתעורר כל בוקר ולקפץ מבמה לבמה זאת השליחות שלי ואיפה שיותר קשה לי זה התיקון שלי. ליפול בביטחון, לקבל מכה, ושוב לקום. אני יודעת ומאמינה שהכל לטובה!"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר