"את בת 28 ולא נשואה, לא מפריע לך?": התשובה המפתיעה של מגי טביבי

מגישת החדשות בחרה להשיב על שאלה חטטנית במיוחד שהופנתה אליה מצד גולשת שביקשה לדעת כיצד היא מרגישה עם הסטטוס הנוכחי שלה כרווקה תל אביבית, ואם היא לא מרגישה שהשעון הביולוגי דוחק בה

מגי טביבי במהדורה. צילום: צילום מסך מתוך ערוץ 14

מגי טביבי בטח לא שיערה לעצמה שתופנה אליה קושיה בנושא כל כך פרטי ואישי כשהציעה אמש (שבת) להשיב על שאלות שיישלחו אליה מצד 259 אלף עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם. ובכל זאת, טביבי בחרה להשיב עליה, כשציינה כי היא עושה זאת כשירות לנשים ונערות צעירות שנושאות את עיניהן אליה. וגם: האם היא מתחרטת על דברים שעשתה בעבר ומה הייתה משנה בעצמה?

מאי ומשה ממ"חתונמי" צילום: משה בן שמחון, קשת 12 וגיל הפקות, לירון סער, אביב חופי (ארכיון)

"יש בך חרטות על דברים מהעבר?", נשאלה טביבי, שכזכור התפרסמה כשהשתתפה בעונה התשיעית של "האח הגדול". "לא. לעולם אל תתחרטו על דברים שעשיתם. גם הטעויות הופכות לשיעור בחיים".

השאלות הבאות עסקו בהתחזקותה הרוחנית של מגי. "איך התקרבת לבורא עולם בפעם הראשונה ולמה?", רצו לדעת. "הייתי בתקופה מאוד מאתגרת, והאמונה הייתה היחידה להיות שם. עם השנים היא הפכה לכוח". "האם לשמור שבת מפריע לך לקריירה או רק מועיל?", המשיכו. "לא חושבת במושגים של נזק או תועלת. השבת היא מצב של התנתקות מוחלטת לצורך התחברות. זה שווה יותר מכל עבודה חלומית ביום הזה", פסקה. "משהו שהיית משנה בך?", איתגרו. "לחיות כאן ועכשיו וליהנות יותר. פשוט ככה".

מגי טביבי, צילום: מתוך ערוץ 14

"את בת 28 ולא נשואה. לא מפריע לך? שואלת כאימא לשלוש בנות", נכתב לטביבי בישירות. "שאלה שבחרתי לתת לה מקום לטובת נערות ונשים צעירות שעוקבות אחריי", הקדימה מגי להסביר מדוע בחרה שלא להתעלם ולענות על השאלה החודרנית. "התשובה לשאלתך: זה מגיע מבחירה ומסדר עדיפויות מסוים. וחשוב לי לחדד את הנקודה הבאה: כל אחת רשאית להגשים את עצמה בדרכה שלה, גם אם היא לא בהכרח בהתאם לנורמה המקובלת.

"מתקשה לקבל מצב שבו מישהי צריכה להרגיש שפותחים לה שעון ביולוגי ובנימוס דוחקים בה להבין 'מתי זה קורה'. כל אחת יודעת הכי טוב מה נכון עבורה", ביקשה לחדד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר