רון נשר לועג לאדל בספלוב: "איתו בשביל הכסף" // צילום מסך מתוך אינסטגרם

הראפר המפורסם נגד אדל בספלוב: "היא עם בעלה בשביל הכסף"

רון נשר פרסם בחשבון הטיקטוק שלו סרטון שבו הוא מחקה בצורה לועגת את כוכבת הרשת, תוך שהוא תוקף את בחירתה להישאר בזוגיות עם בעלה, שהודה בעבר שבגד בה • "צריכה לשחק אותה שלא יגידו 'איזו מושפלת'" • איך הגיבה לו בספלוב?

ממשיך לסערה הבאה: לאחר לא מעט התנצחויות עם הצמד סטטיק ובן-אל, הראפר רון נשר ממשיך למטרה הבאה שלו – כשהפעם על הכוונת נמצאת כוכב הריאליטי ואושיית הרשת אדל בספלוב.

תוך לגלגנות רבה, נשר ביקר בחריפות את החלטתה של בספלוב לסלוח לבעלה, איש העסקים מצליח (מאצ') עבד, שלפני כשנתיים הודה כי הוא בגד בה במהלך השנתיים הראשונות של הקשר שלהם. "אני צריכה לשחק אותה כועסת כדי שלא יגידו 'איזו מושפלת', אבל בתכל'ס אני מושפלת", אמר בחיקוי עוקצני כלפי בספלוב, שפרסם בחשבון הטיקטוק שלו.

בספלוב ומאצ' ב"זוג מנצח VIP" // צילום מסך, צילום: צילום מסך


"אני כועסת עליך. אני כועסת, אבל אני אשאר איתך. למה שאני אשאר איתך? כי אני איתך בתכל'ס בשביל הכסף", לעג נשר בסרטון המדובר, תוך שהוא מצטט מהמחשבות לכאורה של בספלוב. "אני לא איתך בשביל שום דבר אחר. לפני זה הייתי עם טום קשתי, הוא עדיין גר עם ההורים. אין מה לעשות. אתה מבין? אני צריכה להישאר איתך ולהצדיק את זה, ולשחק אותה כועסת כדי שלא יגידו 'איזו מושפלת', כי בתכל'ס אני מושפלת. גם הבאתי איתך ילד".

נשר המשיך: "הודית בטלוויזיה מול כולם ועוד נהנית ויותר מפעם אחת, אבל אני אשאר כמו כל נשות הכדורגלנים. אנחנו איכותיות. תראה את אשתו של ליאור נרקיס. אנחנו איכותיות אחושילינג. אנחנו לא פה בשביל הכסף, בכלל".

רון נשר (ארכיון), צילום: כפיר זיו

"היי רון נשר, במקרה נתקלתי בזה. עוקבת שלחה לי", השיבה אדל לדבריו של נשר על רקע הקטע מתוך השידור החי. "האמת שאני מרחמת עליך מאוד, אתה מאוד מסכן. אם זה ייתן לך קצת פוש לפרסום שלך, אז בכיף, אבל לצערי אני לא יודעת לסתום. אמן והלוואי שתגיע למשפחה כמו שלי,  ילדים ובעל כמו שלי. מאחלת לך רק בריאות, אושר ושמחה. מקווה שתפסיק לדבר לשון הרע כלפי אנשים. חבל ועצוב. המשך יום מקסים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו