תמונות ראשונות: עומר אדם עוזב את ישראל

כוכב הענק נוסע לדובאי עם אחיו רועי ועם בת זוגו יעל שלביה, שתישאר איתו שם • אך מהי הסיבה לתקופת המעבר הארוכה? • כל הפרטים

עומר אדם בשדה התעופה, צילום: ניר פקין

בדרך לדובאי: עומר אדם צפוי לטוס היום (שני) לדובאי לתקופה בלתי מוגבלת.

• עומר אדם מקיים את ההבטחה: יפצה את רוכשי הכרטיסים בשתי הופעות

עומר אדם בשדה התעופה, צילום: ניר פקין

אדם יטוס, כאמור, בטיסת ערב עם אחיו רועי ובת זוגו, יעל שלביה, שתישאר איתו שם. אדם עובר לתקופה ארוכה ושילם יותר מ-2,000 דולר על 240 ק״ג מזוודות.

עומר אדם מגיע לשדה התעופה. צילום: ניר פקין

לאחרונה התראיינה שרון אדם, אמו של הכוכב, בתוכנית הבוקר של קשת 12 ויצאה להגנתו באומרה כי "עומר מקבל ריקושטים של ראש ממשלה".

לאחר יציאת השיר החשוף של עומר אדם, "אני", הגיעה אדם לאולפן של פאולה וליאון להתראיין בנושא זוגיות ואהבה, והתייחסה גם לבנה ולסערות סביבו, כגון זו שסבבה סביב המופע המשותף עם ניקי ג'אם, שהסתיים לפני הזמן.

יעל שלביה בשדה התעופה, צילום: ניר פקין

אדם אמרה: "ככל שאתה יותר גבוה וגדול במעמד שלך... זה כמו להיות ראש ממשלה. עומר מקבל ריקושטים של ראש ממשלה. כאילו, כל מה שאתה תגיד, יגידו משהו. לכן הוא גם לא הולך להתראיין". כאשר ליאון התעניין אם אדם מפסיק להופיע, שרון השיבה מיד: "לא, הוא יופיע בעזרת השם. הוא מחפש את הדרך שלו".

עוד אמרה על השיר שיצא לאחרונה: "הוא אומר מה שהוא מרגיש, ואתמול בכיתי הרבה כל היום. אני יודעת מה הוא חווה מעבר לקלעים. יש רגשות לבנאדם, צריך לחשוב..."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר