מור ממן: "לא אוכל לצאת עם אתאיסט"

מלכת היופי במיל' ערכה סשן שאלות ותשובות עם העוקבים שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה, במהלכו ביטלה כל אפשרות שתצא עם אדם שאינו מאמין כלל באלוהים

מור ממן, צילום: דודו גרינשפן

מור ממן שמרה לשעות מאוחרות מאוד את השאלות הבאמת מעניינות שעליהן החליטה לענות היום (ראשון) במהלך מה שהגדירה השיחה השבועית שלה עם 157 אלף עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם. בלב פתוח היא סיפרה מה יגרום לה לשלול באופן מוחלט קשר רומנטי פוטנציאלי, מה הייתה רוצה שיקרה בזוגיות הבאה שלה, ואילו תכונות אופי היא מחבבת בעצמה. ממן גם חשפה כי היא מחוזרת מאוד בימים אלה, והעניקה אפילו טיפ לעוקבות כיצד לזכות בכל כך הרבה תשומת לב חיובית מגברים.

"איך זה שעדיין לא חטפו אותך, והאם תצאי עם גבר חילוני גמור?", אתגרו את הדוגמנית. "מה הכוונה חילוני גמור? אני לא אצא עם אתאיסט, מן הסתם. אדם רוחני זה לא רק אמונה, זה גם ערכים", הבהירה. "אני מאמינה שגבר שבאמת מאמין בהשם, בכל לבבו, יש בו ערכים מהתורה הקדושה, אז הוא ידע יותר לכבד ולהעריך אישה ובית", שיתפה בדעתה. "וכמה שהחשיבות של זה ענקית. אישה היא היהלום שעל הכתר של הקדוש ברוך הוא", הכריזה.

"מה את רוצה מאוד בזוגיות הבאה שלך, בעזרת השם?", הסתקרנה אחת העוקבות. "מאוד חשוב לי גבר של פעם. דבר אמיתי שעושה ולא רק מדבר. רוח לב, חום, אכפתיות, אמינות, חזק, רגיש, אמיתי כזה לא משחק משחקים, עם ערכים טובים ואהבת השם", פירטה. "והכי חשוב, שלא משנה מה קורה תמיד ייתן לי להרגיש שאני לפני הכל".

"אילו תכונות את הכי אוהבת בעצמך?", המשיכו הגולשים לדלות מידע. "אני מאוד אישה של פעם, אבל יחד עם זאת מאוד מודרנית. אני מאוד רוחנית, אבל חומרית. בורא עולם חנן אותי עם לב מאוד רחב ונתינה. אני יודעת להיות אישה של בית , אשת הקריירה הכי מוצלחת שיש, האימא הכי טובה, בת הזוג הכי משוגעת בעולם והחברה הכי טובה בעולם! אני מאוד ישירה! אני ספונטנית, זורמת, קלילה. אוהבת מאוד לצחוק, וליהנות מהדברים הקטנים. יש לי אינטואיציות חזקות", הרעיפה ממן על עצמה שלל מחמאות.

"לא היו חששות מהגירושים?", נשאלה ממן, שכזכור התגרשה באופן סופי מאיש העסקים הצרפתי פרנק אמסלם בפברואר האחרון. "ברגע שהבנתי שאני לא רוצה לחיות ככה, אז לא הסתכלתי לאחור", ענתה. "יכולה להגיד לך שהיום אני מחוזרת מקסימום! הרבה יותר משהייתי רווקה", פסקה.

"את יכולה ללמד אותנו מה הסוד? איך להגיע למצב של להיות מחוזרת מקסימום?", הביעו הגולשות סקרנות ודרשו ממור לחלוק עמן מניסיונה. "תהיי מי שאת! וברגע שתתאהבי בעצמך, את תקריני את זה החוצה! וגם לבקש תמיד מהשם למצוא חן וחסד בעיני כל אדם!", הוסיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר