"פתאום משתלם לה? שתתבייש!": גל גדות הביעה תמיכה בעם היהודי והותקפה ברשת

אחרי רבים מכוכבי הוליווד, גם הוונדר וומן הישראלית הצטרפה לתמיכה בעם היהודי • לצד ברכות על הפוסט המחבק, היו גם גולשים שחשבו שזה מאוחר מדי ומעט מדי

גל גדות, צילום: AP

בתגובה לשורת התבטאויות אנטישמיות של קניה ווסט, רבים מכוכבי הוליווד הביעו תמיכה בלתי מסויגת בעם היהודי. מי שבלטה בשתיקתה, הייתה השחקנית הישראלית גל גדות, שמתהדרת ב-89 מיליון עוקבים רק ברשת החברתית אינסטגרם. היום (רביעי) בשעת לילה מאוחרת מאוד, היא סוף סוף ריצתה רבים מהישראלים שהמתינו בכיליון עיניים למוצא פיה, כשפרסמה תמונה שלה עונדת שרשרת עם תליון מגן דוד בצירוף המילים "גאה". לצד אלפי תגובות מפרגנות, היו גם כאלה שראו בצעד תעלול יחצ"ני ציני ומביש.

"היא אייקון, היא אגדה", "אחת המוצלחות שיצאו לעם היהודי", "את ההשראה שלי", "עם ישראל חי", "פוסט כזה הוא חשוב מאין כמותו! הסברה ישראלית נעשית היום בעיקר ברשתות. זה הכי משפיע. הקול שלך חשוב מאין כמותו כדי להציג את המדינה באור חיובי", נכתב בשורות הפרגון לגל בתגובות לצילום שהעלתה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

אך כאמור, מבול התגובות כלל גם הטחת ביקורת קשה כלפיה. בין שלל טוקבקיסטים שקראו לשחרור פלשתין, היו גם כאלה שהתייחסו לגדות ולהתנהלותה באופן אישי. "עכשיו כשזה מגניב וטרנדי, את מעלה פוסט שאת יהודייה גאה. אם באמת היית גאה, היית מביעה את דעתך עוד זמן רב קודם. אולי היית צריכה שהקרדשיאנס יעשו את זה לפנייך", ביקר אחד העוקבים.

מבולבל. קניה ווסט, צילום: אי.פי

"עכשיו היחצ"נים שלה מסכימים לה לתמוך בעם שלה? טוב שנזכרה באמת. הפלשתינאית חדיד הקדימה אותה", "רק אחרי שחצי הוליווד יצאו לטובת העם היהודי היא נזכרה", "רודפת כסף, פרסום ותהילה", "קמה לתחייה הגברת", "כשהיה מבצע וכולם לכלכו עלינו, דממה מגל גדות. צבועה!", "מה קרה? פתאום משתלם לה? שתתבייש!", "טוב שנזכרה שהיא חלק מהעם היהודי", כעסו מגיבים רבים ברשת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר