"למה יצאת כל כך מאוחר מהארון?": שרית חדד פותחת הכל

הזמרת, שיצאה מהארון לפני כשנה, בגיל 43, החליטה להסביר לעוקבת סקרנית את הסיבות לשמירת זהותה המינית במשך כל כך הרבה שנים והשיבה גם לשאלה היפותטית שניסתה לבחון עד כמה עמוקה אמונתה

שרית חדד, צילום: דודי חסון

שרית חדד הציעה בסוף השבוע האחרון ל-220 אלף עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם להפנות אליה 24 שאלות, שעליהן תענה בתוך 24 שעות. מקצתם ניצלו את פתח ההזדמנויות בכדי להבין ממנה מדוע לקח לה לא מעט זמן עד שהחליטה לחשוף את נטייתה המינית בפני הציבור הרחב. בנוסף חדד גם התבקשה לספר כיצד בחרה להגדיר בפני בנותיה את בת זוגה תמר יהלומי. גם שאלה רוחנית הייתה שם, כששרית נשאלה האם תמורת סכום מכובד מאוד, תסכים להופיע בשבת.

"סליחה על הישירות. למה יצאת כל כך מאוחר? התביישת, פחדת?", ניסתה אחת העוקבות לאתגר את חדד. "תהליך יציאה מהארון משתנה מאדם לאדם", פסקה שרית בפתח תשובתה המפורטת. "זה קודם כל תהליך ומסע אינטימי שלך עם עצמך, להכיר את מי שאתה לפני שאתה בוחר לשתף בזה את כל העולם. כשפגשתי את תמר, והבנתי לאן הקשר שלנו הולך, זה היה הרגע שבו הרגשתי מוכנה ושלמה לשתף בחלק הזה בחיים שלי", הסבירה. "הרבה מהבחירה לשתף הייתה המשפחה שלנו שבעזרת השם עוד מעט מתרחבת, וכמובן הבשלות שלי מול עצמי. כי באיזשהו מקום חשבתי על עצמי מול הבנות שלי – מה יותר חשוב לי מלשדר להן כנות ואמת?", שאלה באופן רטורי. "אני מרגישה במקום שלם, ושמחה שעשיתי את זה בטיימינג שבחרתי. הבחירה לעשות דברים בזמן שלי זו מתנה".

השאלה הבאה שהופנתה לחדד הייתה רצון של המגיבים להבין כיצד מתנהל ביתה. "הבנות קוראות גם לתמר אמא?", נשאלה. "ברור. אנחנו שתינו אימהות של נויה ושירה. נויה חזרה לפני כמה שבועות ביום שישי מהגן, וסיפרה שאמרה לילדים שיש לה שתי אימהות. הילדים אמרו לה שאין דבר כזה. ניצלנו את ארוחת שישי בערב לשבת איתה ולהסביר לה שיש כל מיני סוגים של משפחות, ושזאת המשפחה שלה. בסוף הארוחה היא באה ולחשה לי באוזן שהיא אוהבת את המשפחה שלה", שיתפה.  

שאלה נוספת שנשלחה לשרית ביקשה לדעת האם יש סכום כסף שתמורתו תסכים להופיע בשבת (חדד כידוע לא מופיעה בשבת. בעבר ויתרה על מיליון שקלים בכדי לא להופיע בשבת במסגרת הופעות הפסטיגל). "מציעים לך מיליון דולר, את מופיעה בשבת?". "גם לא בעבור שני מיליון. אין סיכוי!", הצהירה. "שבת היה המתנה הכי גדולה שקיבלנו כעם. הקידוש, הברכות, ארוחת הערב סביב השולחן. כי בסוף כל שבוע ארוך, הכוח שלי לשבוע חדש מגיע מזמן איכות עם המשפחה שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר