עינב בובליל נגד דיאן שוורץ: "עכשיו היא תבין בדרך הקשה שאין מקום לבריונות"

את הדברים אמרה פליטת הריאליטי בעקבות דברי נאצה שקיבלה בהודעה פרטית מאחת הגולשות • "תהיו טובות, תקבלו טוב", ביקשה להעביר מסר לעוקבות

דיאן שוורץ לאחר שהודחה מבית "האח הגדול", צילום: רשת 13

עינב בובליל רתחה אמש (שלישי) מעצבים כשקיבלה סדרת הודעות תוקפניות ומבזות מצד גולשת שביקרה אותה בחריפות בטענה שהיא אינה מקדישה מספיק זמן כדי לטפח את בנותיה הקטנות, כפי שהיא מרבה להשקיע לעצמה. בסטוריז שהעלתה בשעות הערב לעמודה האישי ברשת החברתית אינסטגרם, היא ביקשה להעביר מסר של אהבה וסובלנות באמצעות סיפורה האקטואלי של דיאן שוורץ, המתמודדת השנויה במחלוקת, שהדחתה מבית "האח הגדול" חוללה השבוע סערה רבתי ברשת ומחוצה לה.

עינב בובליל, צילום: קובי בנישו

"אתן יודעות, השבוע כשדיאן הודחה מ'האח הגדול', הבנות שלי היו בהלם. אמרתי להן והסברתי שהעם אמר את דברו. אנשים לא אוהבים לידם אנשים שמקללים, צורחים, לא מכבדים אף אחד, מרכלים כל היום ומתלהמים בצורה כזאת קשה", הסבירה בפתח דבריה את הסיבה לדעתה להוצאתה של שוורץ מהבית. "ועכשיו דיאן תבין אולי, בדרך הקשה וחבל, שאין מקום לבריונות ולהתנהגות כזאת. עוד שיעור שהעברתי להן, וכל הזמן אני נותן להן דוגמאות איך לא להיות! אני את שלי עושה, ומשתדלת להכניס להן את זה לראש: תהיו טובות, תקבלו טוב, תהיו רעות, תקבלו רע. זה העולם", פסקה.

"אני מקווה מאוד שיום ראשון הקרב זה יהיה הצום האחרון שלנו על חורבן הבית שנחרב בגלל שנאת חינם ויבנה בעזרת השם רק בזכות אהבת חינם", פיללה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר