אביבית בר זוהר נגד תחקיר "חשיפה": "ישראל אור נשמה טובה שמכבד נשים"

תוכניתו של חיים אתגר חשפה עדויות בעייתיות מאוד של נשים, ובהן גם מלכת יופי לשעבר, שטוענות כי איש העסקים ביצע בהן עבירות מין • יוצאת הריאליטי ואושיית הביוטי יצאה להגנתו

אביבית בר זוהר, צילום: רונן אקרמן

אביבית בר זוהר התייחסה הבוקר (שני) לתחקיר של תוכנית "חשיפה" עם חיים אתגר ששודרה אתמול בערב, ואשר במהלכה הובאו עדויות של כמה נשים, ובהן גם מלכת היופי לשעבר תהילה לוי, שניהלה עם ישראל אור מערכת יחסים, שהאשימו את איש העסקים והיהלומן, בין היתר, באלימות מילולית, בניתוק מהסביבה ובפגיעה מינית. שעות לאחר פרסום התחקיר התייצבה בר זוהר להגן על ישראל וסיפרה סיפור שונה לחלוטין מזה שהוצג בתוכנית. נציין כי בעקבות התחקיר נפתחה חקירה במשטרה נגד ישראל אור.

"בוקר טוב מדינת ישראל, מה שלומכם?", פתחה אביבית בברכה. "כולכם מכירים את האופי שלי, אתם יודעים שאני דעתנית שאומרת מה שהיא חושבת, ורק את האמת", אמרה בעלת מותג הטיפוח כהכנה לקראת המשך דבריה. "אני רוצה להגיב על מה שכולנו ראינו אתמול, התחקיר על ישראל אור. ישראל הוא חבר שלי שנים", התוודתה. "הדבר היחיד שאני יודעת על ישראל זה שהוא נשמה טובה. שהוא בן אדם שתמיד עוזר לכולם, שהוא בן אדם שמכבד נשים, בן אדם שיש לו כבוד עצום לאישה. אני ראיתי אותו ולא פעם בסיטואציות עם כל מיני נשים, לא נזכיר שמות, אוהב, מכבד, דואג לכולם. הערכים שלו הם מטורפים, הוא אבא מדהים", שיבחה. "תורם לכל כך הרבה אנשים במדינת ישראל, רק אני יודעת על עשרה מהם לפחות בחודש. כל מה שראיתי אתמול לא דומה ולא מתקרב לנשמה שיש לישראל", קבעה.

"המשפט של ישראל לא צריך להיות מוצג בטלוויזיה ובתקשורת. המשפט של ישראל צריך להיות בהליכים הקבועים על פי חוק, ומבחינתי עד שלא יוכח אחרת עומדת לו חזקת החפות", אמרה. "בתור אישה אני לא יכול לדון את הנפגעות. זו התחושה שלהן, וזה מה שהן מרגישות. אני נותנת את נקודת המבט שלי על ישראל ותו לא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר