משדר ראשון של פאנל מנהלי רשתות החשמל | צפו

בכירי הענף יתכנסו לדיון על הביקוש למוצרי חשמל בימי קורונה, שיועבר באתר "ישראל היום" • בין הנושאים: חידושים ובלאק פריידי

פאנל "עושים שופינג", צילום: יהושע יוסף

הביקוש למוצרי חשמל ביתיים בתקופת הקורונה זינק ב־30%-60% - כך עולה מדבריהם של מנהלי רשתות החשמל. בפאנל יוצא דופן שהתכנס היום (רביעי) ביוזמת "ישראל היום", שיתפו המנהלים את השיעורים שהם למדו בעל כורחם במהלך משבר הקורונה וימי הסגר.

צילום: משה בן שמחון

הדוברים בפאנל: איתי חן, סמנכ"ל רשת בסט מובייל; איתן סלע, מנהל שקם אלטריק; ארז וסנר, מנהל רשת מחסני חשמל; יוסי מזלתרים, מנהל תחום נון פוד שופרסל; ושרון רחמים, סמנכ"ל הסחר של רשת א.ל.מ.

פאנל "עושים שופינג", צילום: יהושע יוסף

לדברי המשתתפים בפאנל, הזינוק בביקוש הביא יצרניות בעולם להאיץ פיתוחים טכנולוגיים ודגמים חדשים. באשר לימי המכירות החודש, אמרו המשתתפים כי הם צופים גידול של עשרות אחוזים בביקושים למוצרי החשמל. "זה התחיל כמבצע שיווקי, אבל הפך לחלק מהשגרה", אמר אחד הדוברים. המשתתפים דיברו על ההעדפות של הלקוחות כיום, מה קונים בבלאק פריידי ולאילו חידושים אפשר לצפות.

המפגש המצולם יישאר פתוח לצפייה באתר "ישראל היום" לאחר שידורו, והדיון המלא יפורסם ב־22 בחודש במוסף הצרכנות של העיתון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר